Η σειρά Driver μετράει περίπου 12 χρόνια στην βιομηχανία των video games. Για τους παλιούς, το συγκεκριμένο όνομα ξυπνάει σίγουρα μνήμες, όμως δεν ισχύει το ίδιο και για τους νεότερους gamers καθώς το Driver: San Francisco αποτελεί το πρώτο game του franchise για την τωρινή γενιά συστημάτων οικιακής ψυχαγωγίας. Κουβαλώντας λοιπόν μία μεγάλη προϊστορία στις πλάτες του, καθίσταται άξιο προσοχής για το αν η νέα προσθήκη καταφέρνει να αναβιώσει και να δώσει μία φρέσκια πνοή στην σειρά.

Το σενάριο τοποθετείται έξι μήνες μετά από τα γεγονότα του Driv3r, όπου αποκαλύπτεται πως οι δύο πρωταγωνιστές, ο John Tanner και ο μεγαλύτερος αντίπαλος του όλα αυτά τα χρόνια Charles Jericho, επιβίωσαν από μία συμπλοκή στην Κωνσταντινούπολη. Ο τελευταίος απέδρασε στην πόλη του San Francisco, με τον Tanner και τον συνέταιρο του από το Driver 2 Tobias Jones, να τον καταδιώκουν.

Το San Francisco είναι το μοναδικό μέρος που εξελίσσονται τα γεγονότα της ιστορίας και ως εκ τούτου η παραγωγή πήρε τον τίτλο της. Ύστερα από μία ισχυρή σύγκρουση των δυο τους που κατέληξε σε αυτοκινητιστικό ατύχημα, ο Tanner μπαίνει στο νοσοκομείο και πέφτει σε βαθύ κώμα.

Το μεγαλύτερο μέρος της δράσης πραγματοποιείται σε ένα όνειρο που βλέπει ο ήρωας μας, δηλαδή μέσα το μυαλό του. Ενώ βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση λοιπόν, έχει την δυνατότητα να μεταφερθεί στο σώμα ενός άλλου ανθρώπου και εδώ είναι που το game ξεδιπλώνει ένα από τα καλύτερα χαρτιά του.

Χρησιμοποιώντας αυτή τη δύναμη, ο παίκτης θα προσπαθήσει να φτάσει όλο και πιο κοντά στην αποκάλυψη των σχεδίων του Jericho, αλλά και στην σύλληψή του. Η σειρά δεν φημιζόταν ποτέ για την πλοκή της και κάτι αντίστοιχο ισχύει και εδώ, με την ιστορία να είναι παντελώς αδιάφορη, με μερικές μόνο αξιοσημείωτες στιγμές.

Παρόλα αυτά, αξίζει να αναφερθούμε στην εξαιρετική ποιότητα των CGI σκηνών, οι οποίες προσφέρουν ένα μικρό είδος αποζημίωσης για το κάκιστο σενάριο. Όπως αναφέραμε προηγουμένως, η νέα λειτουργία που προώθησε η Ubisoft εξαρχής για το Driver: San Francisco είναι το Shift, το οποίο επιβραδύνει τον χρόνο και επιτρέπει στον παίκτη να μπει στο σώμα ενός οποιουδήποτε οδηγού. Με αυτό το τρόπο, η διαδικασία αλλαγής αυτοκινήτου και η έναρξη μίας αποστολής -χωρίς να χρειάζεται να οδηγήσετε μέχρι εκεί- γίνεται αρκετά πιο εύκολη και γρήγορη. Για παράδειγμα, σε περίπτωση που κυνηγάτε κάποιον κακοποιό και έχετε μείνει πίσω μπορείτε κάλλιστα να μεταφερθείτε σε ένα κοντινό αυτοκίνητο ώστε να τον φτάσετε.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των αποστολών βασίζεται στην λειτουργία Shift. Για όσους προτιμούν τον κλασσικό τρόπο οδήγησης, η λειτουργία είναι καθαρά προαιρετική. Συνεχίζοντας, η ποικιλία των αποστολών που δίνονται είναι ιδιαίτερα μικρή και αυτό σημαίνει ότι αναπτύσσεται ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο. Παρόλα αυτά, έχει μικρό αντίκτυπο στην εμπειρία που αποκομίσαμε.

Επιπλέον, ένα σημείο το οποίο μας ενόχλησε ήταν η αναγκαστική ολοκλήρωση δύο side-quests για να ξεκλειδώσουμε μία αποστολή της ιστορίας. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό στο gameplay της παραγωγής, είναι η μπάρα του boost, με την οποία ο παίκτης μπορεί να δώσει μία ώθηση στο όχημα του κρατώντας τον αριστερό μοχλό προς τα επάνω. Το boost δυστυχώς δημιουργεί αρκετά προβλήματα στο χειρισμό του αυτοκινήτου διότι μπορεί εύκολα να χάσει κάποιος τον έλεγχο του οχήματος, ειδικά στις στροφές.

Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube