Η Fiat από την πλευρά της με τη νέα γενιά κινητήρων δίνει απαντήσεις στα ζητήματα της εποχής για μικρότερη κατανάλωση και χαμηλότερους ρύπους, χωρίς να περιορίζει τις επιδόσεις των μοντέλων της.

Προσφάτως τοποθέτησε και στο Bravo το νέο κινητήρα 1.4 turbo με τεχνολογία Multiair που αποδίδει 140 ίππους. Συγκριτικά με το μοτέρ 1.4 16v T-JET έχει 20 ίππους παραπάνω και αυξημένη κατά 16% ροπή στις χαμηλές στροφές, αλλά καταναλώνει λιγότερο καύσιμο και εκπέμπει μόλις 132 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα (ετήσια τέλη κυκλοφορίας 132 ευρώ).

Στη μείωση της κατανάλωσης συνεισφέρει και το σύστημα Start&Stop που σβήνει σε στάση αυτόματα το μοτέρ και το επανεκκινεί αυτόματα με το συμπλέκτη. Αξίζει αναφοράς η έκδοση Sport με διακόπτη που αλλάζει την απόκριση στην πίεση του γκαζιού και του τιμονιού.

Στο βασικό εξοπλισμό διαθέτει μεταξύ άλλων: 6 αερόσακους, Blue&Me (σύστημα ανοιχτής συνομιλίας μέσω Bluetooth και θύρα USB), αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ESP με MSR & Hill Holder, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και αισθητήρες παρκαρίσματος.

Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube