Μπορεί να βρισκόμαστε στην τελική ευθεία πριν την κυκλοφορία του FIFA 12, ωστόσο ο David Rutter και η ομάδα του στην EA Sports εργάζονται ήδη πάνω σε κάποιες ιδέες που θα εφαρμοστούν στο FIFA 13. Συγκεκριμένα, ο υπεύθυνος ανάπτυξης της δημοφιλούς ποδοσφαιρικής σειράς τόνισε πως μετά την έλευση της φετινής έκδοσης, οι προγραμματιστές δε θα χρειαστεί να δουλέψουν πάλι πάνω σε μία καινούρια Impact Engine, αλλά απλά στο να βελτιώσουν αυτή που θα παραδώσουν στα τέλη Σεπτεμβρίου στους καταναλωτές.

«Σίγουρα θα προχωρήσουμε σε αλλαγές, αλλά δε θα είναι δραματικές και δε θα διαφοροποιούν ιδιαίτερα το gameplay», σημείωσε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε «δεν είμαστε ακόμη σε θέση να πούμε τι ακριβώς θα αλλάξουμε του χρόνου, είναι πολύ νωρίς ακόμη». Δε δίστασε δε να ισχυριστεί πως η υποστήριξη Kinect είναι το μεγάλο στοίχημα για το FIFA 13, μιας και μπορεί να προσφέρει υπό συνθήκες ενδιαφέρουσες gaming εμπειρίες…

Πηγή: Enternity.gr

Για απορίες, σχόλια και παρατηρήσεις σχετικά με videogames, gadgets και ψηφιακή διασκέδαση γενικότερα, στείλτε mail στο tech@sport-fm.gr. Απαντήσεις στην εκπομπή "Enter" του NovaΣΠΟΡ FM 94.6 κάθε Παρασκευή βράδυ από τις 21.00 έως τις 22.00 με τους Παύλο Παπαπαύλου, Διονύση Καππάτο και Νικόλα Ακτύπη.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube