Αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους δίσκους στην ιστορία της μουσικής. To Nevermind των Nirvana ήταν από μόνο του μία μουσική επανάσταση.
Το εξώφυλλο του με το μωρό να προσπαθεί μέσα σε μία πισίνα να φτάσει ένα δολάριο, είναι επίσης ένα από τα πιο χαρακτηριστικά όλων των εποχών
Κι όμως ακόμα και αυτό το εξώφυλλο, δεν μπόρεσε να περάσει από τους «αυστηρούς» κανόνες του Facebook.
H επίσημη σελίδα των Nirvana «ανέβασε» το εξώφυλλο για να προαναγγείλει την κυκλοφορία της σπέσιαλ έκδοσης του δίσκου που κλείνει φέτος τα 20 του χρόνια.
Η απάντηση του Facebook;
«Facebook does not allow photos that attack an individual or group, or that contain nudity, drug use, violence or other violations of the Terms of Use».
Η μηχανική απόρριψη στο απόγειο της!