Το τελευταίο τεύχος του γερμανικού περιοδικού αυτοκινήτου «Auto Bild», δημοσιεύει μια εξαντλητική δοκιμή 103.445 χιλιομέτρων οδήγησης σε όλη την Ευρώπη, με το SEAT Ibiza 1.4 Sport.

Μάλιστα επισημαίνει ότι το κόστος επισκευών ανήλθε μόλις στα 4,58 ευρώ και αφορούσε την αντικατάσταση μιας καμένης λάμπας φωτισμού της πινακίδας του αυτοκινήτου. Έτσι, έδωσε στο αυτοκίνητο τη συνολική βαθμολογία "1", χαρακτηρίζοντάς το ως «συνιστώμενο ανεπιφύλακτα», όντας πρώτο στην κατηγορία του.

Στο τέλος της δοκιμής μακράς διάρκειας, οι δοκιμαστές του "Auto Bild" σημείωσαν: «Το SEAT Ibiza έφθασε στον τελικό προορισμό του φορώντας το πρώτο σετ από δισκόφρενα και τακάκια.

Δεν έγινε καμία αιφνίδια επίσκεψη σε κέντρο επισκευής και η κατανάλωση λαδιού ήταν μηδενική. Επίσης, τα καθίσματα παρέμειναν σταθερά ως το τέλος της δοκιμασίας με παραδειγματική πλευρική υποστήριξη, ενώ διατηρήθηκε ένα τόσο υψηλό επίπεδο ποιότητας, που στην αποσυναρμολόγηση του σκεφτήκαμε πως κάποιος πρέπει να είχε τοποθετήσει κρυφά κάποια νέα ανταλλακτικά όσο εμείς δε κοιτούσαμε».

Η απόδοση του κινητήρα ήταν επίσης άξια μνείας, διότι «όχι μόνο αντεπεξήλθε άψογα κατά την μαραθώνια δοκιμή αντοχής, αλλά μέχρι το τέλος είχε βελτιωθεί ακόμα περισσότερο στην απόδοση και την επιτάχυνση».

Η SEAΤ προσφέρει το Ibiza σε τρείς διαφορετικές εκδόσεις αμαξώματος: το σπορ τρίθυρο Ibiza SC, το πρακτικό πεντάθυρο Ibiza και το ευρύχωρο IBIZA ST.

Εκτός από την έκδοση των 1.4 λίτρων που αποδίδει 85hp, το οποίο δοκιμάστηκε από το περιοδικό "Auto Bild", οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν από ένα σύνολο επτά βενζινοκινητήρων (εκ των οποίων οι τρείς TSI) και τεσσάρων πετρελαιοκινητήρων common rail TDI με ιπποδυνάμεις μεταξύ 60 hp και 180 hp.

Με το τελευταίο, τέταρτης γενιάς Ibiza, η SEAT χτίζει με εντυπωσιακό τρόπο την εξαιρετική επιτυχία του bestseller μοντέλου της.

Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube