Άλλαξε χέρια το “My Space”. Από την ιδιοκτησία της “News Corp” πέρασε στην “Specific Media”.

Αυτό, όμως που κάνει μεγαλύτερη εντύπωση είναι η τιμή πώλησης, η οποία ήταν αρκετά μικρότερη από αυτή που πίστευε η News Corp. Πόσα; 35 εκατομμύρια δολάρια.

Εάν κοιτάξουμε λίγο στο παρελθόν θα καταλάβουμε…

Η εταιρεία News Corporation του μεγιστάνα των media, Ρούμπερτ Μέρντοχ, το 2005 αγόρασε το MySpace έναντι του ποσού των 580 εκατομμυρίων δολαρίων. Μέσα σε λίγα χρόνια, κατάφερε να δυναμώσει ακόμη περισσότερο την ιστοσελίδα.

Το 2009 κλείνει συμφωνία με την Google για διαφημίσεις, η οποία απέφερε 900 εκατ. Η συνέχεια ήταν ακόμη καλύτερη. Ο αριθμός των χρηστών αυξάνεται κατακόρυφα. Το 2007 οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας υπολογίζουν τους εγγεγραμμένους χρήστες σε 300.000, κάτι που ανεβάζει την αξία του MySpace στο… τρελό ποσό των 12 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Μέχρι εκεί όμως… Το Facebook κάνει την εμφάνισή του. Σιγά σιγά κερδίζει έδαφος, ξεπερνά το MySpace η αγοραστικά αξία του οποίου πέφτει κατάκόρυφα.

Πριν από λίγο χρονικό διάστημα ο Μέρντοχ αποφασίζει να πουλήσει την ιστοσελίδα. Απευθύνεται σε μια επενδυτική εταιρεία για να βρει υποψήφιους αγοραστές εκτιμώντας ότι το ποσό που θα βάλει στα ταμεία του θα αγγίζει τα 100 εκατομμύρια δολάρια. Παρόλα αυτά η… δουλειά έγινε με 35 εκατομμύρια δολάρια, με την εταιρεία του Μέρντοχ να διατηρεί ένα μικρό ποσοστό των μετοχών.

Σαν μέρος της συμφωνίας η νέα ιδιοκτήτρια εταιρεία θα προχωρήσει σε περικοπές. Θα περιορίσει το προσωπικό, κάτι που έχει γίνει ήδη δύο φορές. Αξίζει να πούμε ότι αυτή την στιγμή υπάρχουν 500 υπάλληλοι, ενώ στο… peak της ιστοσελίδας, ο αριθμός αυτός ξεπερνούσε τα 1400 άτομα.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube