Με το δεξί ξεκίνησε τη δεύτερη ημέρα του ράλι Ακρόπολις ο Σεμπαστιάν Οζιέ, κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο, στην ειδική που άνοιξε το… χορό. Το ένα –δύο έκανε η Citroen με τον Σεμπαστιάν Λεμπ να τερματίζει δεύτερος. Την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη διατηρεί ο Πέτερ Σόλμπεργκ.
Το πλεονέκτημα των καθαρών ειδικών εκμεταλλεύτηκαν οι οδηγοί της Citroen, οι οποίοι γύρισαν πιο γρήγορα από τους αντιπάλους τους.
Ωστόσο, σε εμφύλιο αναμένεται να εξελιχθεί ο αγώνας για την Citroen, με τον Οζιέ να παίρνει τη δεύτερη θέση από τον Λεμπ στη γενική κατάταξη.
«Αυτή η ειδική ήταν μια καλή αρχή σήμερα για εμάς. Πιέζω πολύ. Έχει διαφορά τώρα που ξεκινάμε δεύτεροι, και δεν περίμενα να πάρουμε τόσο χρόνο από τον Πέτερ. Αν συνεχίσουμε έτσι, όλα είναι πιθανά», ανέφερε ο Σεμπαστιάν Λεμπ.
Ο χθεσινό ήρωας, Πέτερ Σόλμπεργκ, σήμερα έχει να αντιμετωπίσει το χώμα των ειδικών, δεδομένου ότι βγαίνει πρώτος. Ο Νορβηγός πλασαρίστηκε στην έβδομη θέση, ωστόσο η διαφορά που «έχτισε» χθες, τον διατηρεί στην πρώτη θέση, ενώ όπως ο ίδιος δήλωσε θα δώσει τον καλύτερό του εαυτό για να μείνει πρώτος.
«Πηγαίνουμε πολύ καλά, χωρίς λάθη. Το χώμα είναι μπόσικο, το ξέρω ότι θα χάσω χρόνο. Ελπίζω να διατηρήσουμε τη διαφορά στα 30 δλ. Κάνω το καλύτερο που μπορώ για να κρατήσω το προβάδισμα»
Πολύ καλή ήταν η απόδοση του Όστμπεργκ, ο οποίος πλασαρίστηκε στην τρίτη θέση.
Τη μάχη με τα χρονόμετρα ξεκίνησε πάλι το ελληνικό δίδυμο, Αθανασσούλας-Ζακχαίος, η οποίοι μπήκαν δυνατά, κάνοντας τον όγδοο χρόνο!
Έξοδο από την ειδική είχε ο Τάνακ, ο οποίος έχασε πολύτιμο χρόνο.
Αναλυτικά οι χρόνοι μετά το SS7:
1. Π. Σόλμπεργκ, Citroen, 1:51:17.7
2. Οζιέ,Citroen, +39.9
3. Λεμπ, Citroen, +40.3
4. Χιρβόνεν, Ford, + 47.1
5. Χ. Σόλμπεργκ, Ford,+1:47.3
6. Γουίλσον, Ford, +2:34.5
7. Λάτβαλα, Ford, +3:46.3
8. Χάνινεν, Skoda, +4:12.3
9. Ραϊκόνεν, Citroen, +4:20.5
10. Σόουζα, Ford, +5:58.9
Σταυρούλα Σάββα