Το τέλος των έξι ειδικών διαδρομών της πρώτης ημέρας βρήκαν τον Πέτερ Σόλμπεργκ να προηγείται στη γενική κατάταξη, έχοντας κερδίσει τις τέσσερις διαδρομές. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Σεμπαστίαν Λεμπ, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωνει ο Μίκο Χιρβόνεν.
Οι οδηγοί την πρώτη ημέρα διήνυσαν 141.33 χιλιόμετρα, ενώ οι χωμάτινες επιφάνειες, δυσκόλεψαν ιδιαίτερα τα πληρώματα.
Η έναρξη της δεύτερης ημέρας θα βρει τη Citroen να κάνει το 1-2 με τον Λεμπ να ακολουθεί τον Σόλμπεργκ, έχοντας διαφορά 51.6 δευτερολέπτων, ύστερα από τη νίκη του στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας.
«Οδηγούσα αρκετή ώρα πίσω από τον Latvala, ήταν πολύ άσχημο. Παρόλα αυτά έχουμε αρκετά καλό προβάδισμα για αύριο», ανέφερε ο Νορβηγός οδηγός.
Στην τρίτη θέση πλασαρίστηκε ο Μίκο Χιρβόνεν, ο οποίος τόνισε πως τη δεύτερη ημέρα του αγώνα ο Σεμπαστιάν Λεμπ θα προηγηθεί στη γενική κατάταξη,
«Ο Λεμπ θα είναι μπροστά μας στην κατάταξη αύριο», ήταν τα λόγια του Χιρβόνεν.
Πρόβλημα ανιμετώπισε ο Γιάρι Λάτβαλα με το μπροστινό διαφορικό με αποτέλεσμα να «πέσει» στην όγδοη θέση.
Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος έπρεπε να οδηγήσει με κλαταρισμένο ελαστικό.
Αναλυτικά οι χρόνοι μετά το SS6:
1. Π. Σόλμπεργκ, Citroen, 1:39:24.2
2. Λεμπ, Citroen, +51.6
3. Χιρβόνεν, Ford, +55.3
4. Οζιέ,Citroen, +57.2
5. Χ. Σόλμπεργκ, Ford,+1:243.2
6. Γουίλσον, Ford, +2:27.7
7. Τάνακ, Ford, +3:32.4
8. Λάτβαλα, Ford, +3:55.
9. Χάνινεν, Skoda, +4:01.6
10. Ραϊκόνεν, Citroen, +4:04.7
Δείτε εδώ αναλυτικά την κατάταξη και το τι συνέβη στις ειδικές: SS1, SS2, SS3, SS4, SS5
Σταυρούλα Σάββα