Το πρώτο σκέλος της πρώτης ημέρας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι ολοκληρώθηκε με την ειδική της Ελάτειας. Ο Πίτερ Σόλμπεργκ συνεχίζει να προηγείται στη γενική κατάταξη, την ώρα που ο Σεμπάστιαν Λεμπ δεν μπορεί να βρει ρυθμό.
Οι οδηγοί κατευθύνονται προς το service park, ώστε να προετοιμαστούν για τις υπόλοιπες τέσσερις ειδικές που θα ολοκληρώσουν την πρώτη ημέρα.
Φανερά χαρούμενος είναι ο Πίτερ Σόλμπεργκ, ο οποίος έχει καταφέρει να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες των πρώτων ειδικών,
«Δεν ξέρω τι συμβαίνει, όλα πήγαν πολύ καλά! Σε κάποια σημεία πίστεψα ότι είχα κλατάρισμα, αλλά έκανα λάθος. Είμαι πολύ χαρούμενος με το χρόνο», ήταν τα λόγια του Νορβηγού οδηγού.
Στον αντίποδα βρίσκεται ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο οποίος μπορεί να ανέβηκε στην τέταρτη θέση, ωστόσο ο ίδιος τόνισε πως δεν μπορεί να βρει ρυθμό, ενώ αντιμετώπισε και ένα κλατάρισμα.
«Έχασα εντελώς το ρυθμό μου 5 χλμ. πριν από το τέλος. Έχουμε πρόβλημα, δεν έχω καθόλου πληροφόρηση από την οθόνη του αυτοκινήτου για τη σχέση στο κιβώτιο και τις σ.α.λ», ήταν τα λόγια του Αλσατού οδηγού.
Πολύ καλά τα πάνε τα Ford με τους Λάτβαλα και Χιρβόνεν να πλασάρονται στην δεύτερη και τρίτη θέση, αντίστοιχα.
Στις δύσκολες ειδικές του Ακρόπολις ο Κίμι Ραϊκόνεν κατάφερε να κερδίσει μια ακόμη θέση και να μπει στη δεκάδα.
Μεγάλος άτυχος ο Λάμπρος Αθανασσούλας, ο οποίος αναγκάστηκε να σταματήσει στο 24ο χιλιόμετρο της ειδικής, λόγω σπασμένου ψαλιδιού στην μπροστινή αεροτομή.
Αναλυτικά οι χρόνοι μετά το SS2:
1. Π. Σόλμπεργκ, Citroen, 44:22.5
2. Λάτβαλα, Ford, +20.3
3. Χιρβόνεν, Ford, +26.5
4. Λεμπ, Citroen, +32.1
5. Οζιέ,Citroen, +34.2
6. Όστμπεργκ, Ford, +42.1
7. Γουίλσον, Ford, +53.7
8. Χ. Σόλμπεργκ, Ford,+55.6
9. Τάνακ, Ford, +31.0
10. Ραϊκόνεν, Citroen, +31.9
Σταυρούλα Σάββα