Στη Θήβα μεταφέρθηκε το σκηνικό του Ράλι Ακρόπολις, με την πρώτη ειδική της πρώτης ημέρας να ταλαιπωρεί αρκετά τους οδηγούς. Πολύ καλό είναι το ξεκίνημα για τους Αθανασσούλα- Ζακχαίο, οι οποίοι κατάφεραν να κάνουν τον 13ο χρόνο.
Το χώμα ήταν το χαρακτηριστικό της πρώτης ειδικής, στην οποία ο Πίτερ Σόλμπεργκ έκανε τον πιο γρήγορο χρόνο. Ο Νορβηγός προηγείται μόλις κατά 0.5 δευτερόλεπτα του δεύτερου Γιάρι Λάτβαλα.
«Όλα καλά, αλλά όχι τέλεια. Ξέρω τι πρέπει να αλλάξω στο σέρβις. Γενικά ήταν καλό το ξεκίνημα για εμάς», ήταν τα λόγια του Σόλμπεργκ.
Νόβικοφ και Γουίλσον έκαναν την έκπληξη, αφού πλασαρίστηκαν στην τρίτη και τέταρτη θέση, αντίστοιχα. Ωστόσο, ο τελευταίος αντιμετώπισε πολλά προβλήματα με το αυτοκίνητο του.
«Το αυτοκίνητο είναι ένας πραγματικός εφιάλτης. Πιστεύω ότι πρέπει να έχει να κάνει με τα ηλεκτρονικά. Επιπλέον, είχαμε και πρόβλημα με το κιβώτιο»
Μόλις, τον όγδοο χρόνο έκανε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, Σεμπαστιάν Λεμπ, με τον Αλσατό να έχει αναλάβει τον άχαρο ρόλο να καθαρίζει τις ειδικές.
«Είχε πολύ χώμα που έπρεπε να καθαρίσουμε. Πιέζω όσο μπορώ περισσότερο. Ο δρόμος έχει στεγνώσει και πρέπει να δεχτώ ότι χάνω χρόνο. Είναι δύσκολο να είσαι το πρώτο αυτοκίνητο στην ειδική».
Παρά τις δυσκολίες που έχει να αντιμετωπίσει το ελληνικό δίδυμο, οι Αθανασσούλας-Ζακχαίος είχαν μια καταπληκτική απόδοση με το Fiesta, κάνοντας τον 12ο χρόνο.
«Ήταν η πρώτη ειδική και ακόμη προσαρμοζόμαστε. Δύσκολα πολύ τα πράγματα στην αρχή. Πιστεύω να βρούμε γρήγορα ρυθμό και να είναι όλα εντάξει. Το αυτοκίνητο δεν έχει κανένα πρόβλημα», ανέφερε ο Λάμπρος Αθανασσούλας, του οποίου η διαφορά με τον 11ο Κίμι Ραϊκόνεν είναι 0,7 δεύτερα.
Αναλυτικά οι χρόνοι μετά το SS1:
1. Π. Σόλμπεργκ, Citroen, 16:39.9
2. Λάτβαλα, Ford, +0.5
3. Νόβικοφ, Ford, +5.3
4. Γουίλσον, Ford, +6.2
5. Χιρβόνεν, Ford, +6.4
6. Οζιέ,Citroen, +6.7
7. Όστμπεργκ, Ford, +7.5
8. Λεμπ, Citroen, +10.2
9. Χ. Σόλμπεργκ, Ford,+17.1
10. Αλ- Ατίγια, Ford, +27.6
11. Ραϊκόνεν, Citroen, +31.9
12. Αθανασσούλας, Ford, +32.6
Σταυρούλα Σάββα