Η Fiat και η Gucci ξεκίνησαν μία διαφημιστική εκστρατεία για την ειδική έκδοση «500 by Gucci με στυλιστικές τροποποιήσεις από την Φρίντα Τζιανίνι, διευθύντρια δημιουργικού της Gucci, σε συνεργασία με το σχεδιαστικό κέντρο (Centro Stile) της Fiat.
Η φωτογράφηση για τη διαφημιστική εκστρατεία «500 by Gucci» έγινε στη Ρώμη με πρωταγωνίστρια το μοντέλο Νατάσα Πόλι, η οποία εμφανίζεται με ένα μοναδικό μαύρο δερμάτινο σύνολο Gucci, αποτελώντας την προσωποποίηση των εννοιών «ταξιδεύω με στυλ» και «ζω σε γρήγορους ρυθμούς».
Η ειδική έκδοση «500 by Gucci» είναι διαθέσιμη αποκλειστικά μέσω online προπαραγγελίας στη διεύθυνση www.500bygucci.com.
Δημήτρης Μπαλής