Στην Ευρώπη μεταφέρεται το σκηνικό του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, με τις ομάδες και τους πιλότους να φιλοξενούνται στην Τουρκία για το τέταρτο γκραν πρι της σεζόν.

Η επιστροφή στη Γηραιά Ήπειρο, αναζωογονεί το πρωτάθλημα της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, δεδομένου ότι οι ομάδες παρουσιάζονται με πολλές αλλαγές και διαφορετικό στήσιμο στα μονοθέσια τους.

Οι πιλότοι ταξιδεύουν στην πίστα της Κωνσταντινούπολης από το 2005, ωστόσο πολλές είναι οι πιθανότητες αυτή να είναι η τελευταία χρονιά που το εν λόγω σιρκουί θα φιλοξενήσει το πρωτάθλημα, λόγω των οικονομικών διαφορών των υπεύθυνων με τον Έκλεστοουν.

Το τουρκικό σιρκουί αποτελείται από δύο μεγάλες ευθείες, ανοιχτές και λίγες κλειστές στροφές. Όμως την παράσταση θα κλέψει όπως κάθε χρόνο η στροφή οχτώ, η πιο δύσκολη και πιο απαιτητική του πρωταθλήματος.

Οι πιλότοι γυρίζουν με φορά αντίθετη με αυτή των δεικτών του ρολογιού, στρίβουν 14 φορές, ενώ ο νικητής θα δει την καρό σημαία ύστερα από 58 γύρους, διανύοντας συνολικά 309.396 χιλιόμετρα.

Η μέση ωριαία ταχύτητα είναι υψηλή , ενώ οι πιλότοι ταλαιπωρούνται αρκετά από τις δυνάμεις G. Οι πιλότοι αγγίζουν τα 310 χλμ. την ώρα μετά τη στροφή 11, ενώ η στροφή 13 είναι αυτή στην οποία η πιλότοι τρέχουν με τη μικρότερη ταχύτητα, μόλις 84 χλμ.

Στο πρωτάθλημα ο Σεμπάστιαν Φέτελ προηγείται στη βαθμολογία, έχοντας δύο νίκες σε τρία γκραν πρι. Δεύτερος ακολουθεί ο Λιούις Χάμιλτον, ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο Τζένσον Μπάτον.

Κάντε μια βόλτα στην πίστα της Τουρκίας με τον Μαρκ Γουέμπερ:



Σταυρούλα Σάββα

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube