Πριν μερικές ημέρες στο αυτοκινητοδρόμιο Σερρών οδήγησα αρκετά αυτοκίνητα εξοπλισμένα με το νέο ελαστικό Eagle F1 Asymmetric 2. Μού άρεσε ιδιαίτερα το κράτημα στο σλάλομ και το φρενάρισμα στο βρεγμένο σημείο της πίστας.
Στις δοκιμές του ανεξάρτητου οργανισμού TUV SUD Automotive σε πίστες της Γαλλίας και της Γερμανίας πέτυχε κατά τρία μέτρα μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης στο βρεγμένο δρόμο, έναντι του μέσου όρου επιδόσεων τριών ανταγωνιστικών ελαστικών με τα οποία συγκρίθηκε και 2 μέτρα σε ανάλογες δοκιμές στο στεγνό.
Στη δε αντίσταση κύλισης που είναι πολύ σημαντική για την ενεργειακή ετικέτα ήταν 7% καλύτερο. Τεχνολογικά, έχει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με το δρόμο στο φρενάρισμα και περισσότερο πυρίτιο που εξασφαλίζει καλύτερη πρόσφυση.
Παράλληλα είναι και ελαφρύτερο (7-12% ανάλογα τη διάσταση) από το προηγούμενο Eagle F1, συμβάλλοντας στη μείωση της κατανάλωση καυσίμου και στις λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ενώ παράγει και μικρότερο θόρυβο. Διατίθεται σε 29 διαστάσεις για ζάντες 17 – 19 ιντσών.
Δημήτρης Μπαλής