Giulietta QV – ένα τετράφυλλο τριφύλλι που σου παίρνει τα μυαλά!

Και δεν είναι μόνο το όνομα που σε προκαλεί να την ερωτευτείς, όπως τον Ρωμαίο η Ιουλιέτα, αλλά και τα όσα προσφέρει, ιδιαίτερα όταν ο λόγος γίνεται για την έκδοση Quadrifoglio Verde.

Η ιταλική μάρκα κάνει τη διαφορά και αποδεικνύει ότι ένα τριφυλλάκι (το σήμα κατεθέν της έκδοσης Quadrifoglio Verde) είναι ικανό να αποκτήσει ένα ακόμα φύλλο για να αλλάξει ένα ολόκληρο…αυτοκίνητο. Αρχικά, η Giulietta QV συμβιβάζεται με κάθε προτίμηση, μέσω του… DNA της!

Εντυπωσιακή εμφάνιση!

Αυτό θα πει έρωτας με την πρώτη ματιά. Εντυπωσιακή, κομψή, αλλά και ταυτόχρονα δυναμική, κάτι που ταιριάζει με τους 235 ίππους που κρύβει στο καπό της. Την προσοχή τραβούν οι 18αρες ζάντες, αλλά και οι διπλοί διαχύτες στο πίσω μέρος, ενώ η σχεδίαση της θυμίζει κουπέ.

Η ιταλική μάρκα για ακόμη μια φορά επιβεβαίωσε την αφοσίωσή της στη λεπτομέρεια με τις κρυμμένες χειρολαβές στις πίσω πόρτες που παραπέμπουν σε τρίθυρο.

Στο εσωτερικό η κομψότητα συνδυάζεται με την λειτουργικότητα, με την κονσόλα να έχει σχεδιαστεί για την εξυπηρέτηση του οδηγού και την οθόνη να προσφέρει πολλές πληροφορίες, (Navigation, Trip, Μουσική), ενώ χειριστήρια επιλογών υπάρχουν και πάνω στο τιμόνι.

Τα δερμάτινα μπάκετ καθίσματα, σε βάζουν στο κλίμα πριν πατήσεις το γκάζι, ενώ ο ασημένιος λεβιές και τα πεντάλ συνδυάζονται με τις ασημένιες λεπτομέρειες της κονσόλας. Εντυπωσιακή είναι και η ηλιοροφή.

Παραπονεμένους δεν αφήνει ούτε όσους κάθονται πίσω, καθώς υπάρχει αρκετός χώρος. Παρά ταύτα, τα 4,3μ. μήκος και 1,8μ. πλάτος δεν δυσκολεύουν το έργο του οδηγού στο παρκάρισμα.

Και τα καλύτερα έρχονται!

Η Giulietta QV μπορεί να εντυπωσιάζει με την εμφάνιση της, μέσα κι έξω, όμως τα καλύτερα έρχονται όταν ο κινητήρας 1,75 TBI, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων, αρχίζει να βρυχάται. Το DNA της Alfa Romeo, με τις τρεις επιλογές (Dynamic, Normal, All Weather), μετατρέπει το αυτοκίνητο σε χαμαιλέοντα, αλλάζοντας συμπεριφορά ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις συνθήκες.

Στην επιλογή Dynamic το γκάζι αποκρίνεται καλύτερα, ενώ διαφορετική είναι και η αίσθηση του τιμονιού. Η ροπή αλλάζει στα 340 Nm στις 1.900 σ.α.λ. και το κοντέρ μπορεί να αγγίξει τα 242 χλμ./ώρα (τελική ταχύτητα).

Για πιο νορμάλ καταστάσεις ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη ρύθμιση Normal,στην οποία η Giulietta παραμένει γρήγορη με ροπή 300 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Ταυτόχρονα η ιταλική μάρκα μπορεί να προσφέρει και ασφάλεια. Η επιλογή «All weather» κάνει τη Giulietta να «πατά» καλύτερα στο βρεγμένο οδόστρωμα, μέσω των ηλεκτρονικών της συστημάτων, τα οποία κάνουν το αυτοκίνητο πιο στιβαρό.

Ο δυναμικός κινητήρας της Giulietta φτάνει τα 0-100 σε 6,8 δευτερόλεπτα, καταναλώνοντας 7,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα (εκπομπές 177 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα), ενώ η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς οδηγούς με τα τρία διαφορετικά set up να προσαρμόζονται ανάλογα με τις συνθήκες.

Εν συντομία…

Η Giulietta Quadrifoglio Verde κοστίζει 31.200 ευρώ με τον βασικό εξοπλισμό να διαθέτει αερόσακο οδηγού και συνοδηγού, αερόσακους οροφής και πλευρικούς. ΕSP, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός πίσω, ηλεκτρικούς καθρέφτες, ζάντες αλουμινίου, κεντρικό κλείδωμα, αυτόματο κλιματισμό δύο ζωνών, ηχοσύστημα, ράδιο CD και MP3, καθώς επίσης κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και Trip computer.

Δείτε το σχετικό βίντεο:



Σταυρούλα Σάββα

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube