Ένα από τα πιο ανατρεπτικά πρωταθλήματα της Φόρμουλα 1 πραγματοποιήθηκε τη χρονιά που φεύγει. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έγινε ο νεότερος πιλότος που κατέκτησε τον Παγκόσμιο τίτλο, σε ηλικία 23 ετών και 134 ημερών, ανεβαίνοντας πέντε φορές στο πρώτο σκαλί του βάθρου, την ώρα που η Red Bull πανηγύρισε και τον τίτλο των κατασκευαστών.Το www.sport-fm.gr κάνει την ανασκπόηση του πρωταθλήματος της F1 και σας την παρουσιάζει.

Στον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος, οι φίλοι του σπορ απογοητεύτηκαν από το θέαμα στο εναρκτήριο γκραν πρι της σεζόν στην πίστα του Κατάρ, ωστόσο η συνέχεια τους αποζημίωσε.

Οι πιλότοι ταλαιπωρήθηκαν αρκετά σε Αυστραλία και Κίνα, λόγω των καιρικών συνθηκών, ενώ στα μισά του πρωταθλήματος (στα οχτώ γκραν πρι) ο Λιουίς Χάμιλτον είδε τον εαυτό του στην πρώτη θέση, ύστερα και από τη νίκη του Βρετανού στον Καναδά



Μπορεί ο Χάμιλτον να βρίσκονταν στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος, ωστόσο οι «κόκκινοι ταύροι» είχαν δείξει την υπεροχή τους, έχοντας εφτά πολ ποζίσιον σε οχτώ αγώνες! Η κυριαρχία όμως δεν άφησε τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Μαρκ Γουέμπερ ανεπηρέαστους, καθώς ο έντονος ανταγωνισμός τους έφερε αντιμέτωπους πολλές φορές με αποκορύφωμα το γκραν πρι της Τουρκίας, εκεί όπου ο Γερμανός είχε επαφή με τον Γουέμπερ και έμεινε εκτός αγώνα.



Το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος επιφύλασσε πολλές εκπλήξεις και στους πιλότους και στους φίλους του σπορ. Ο ένατος αγώνας «έκοψε» την ανάσα όλων όσων είδα τον Μαρκ Γουέμπερ να απογειώνεται στον αέρα και να επιστρέφει στην πίστα με μεγάλη ταχύτητα. Ο Αυστραλός είχε ένα πολύ σοβαρό ατύχημα στην προσπάθεια του να προσπεράσει τον Χέικι Κοβαλάινεν. Ευτυχώς, ο Αυστραλός βγήκε αλώβητος από το μονοθέσιο του.



Ο ενδέκατος αγώνας, πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία και συζητήθηκε πάρα πολύ, καθώς η Ferrari έδωσε εντολή στον πρώτο Φελίπε Μάσα να αφήσει τον δεύτερο Φερνάντο Αλόνσο να τον προσπεράσει. Η εν λόγω εντολή κόστισε στη σκουντερία 80.000 ευρώ, αλλά οι 25 βαθμοί ήταν πολύτιμοι, καθώς διατήρησαν τον Ισπανό στο κυνήγι του τίτλου.



Οι τελευταίοι έξι αγώνες ήταν άκρως συναρπαστικοί με τους δύο διεκδικητές, Φερνάντο Αλόνσο και Σεμπάστιαν Φέτελ, να ανεβαίνουν στο βάθρο από τρεις φορές ο καθένας. Ωστόσο, ο πιλότος της Red Bull στην αυλαία του πρωταθλήματος στο Άμπου Ντάμπι πήρε την καρό σημαία και τον πρώτο του τίτλο.

.

Το πρωτάθλημα του 2010 είχε πολλές αλλαγές. Αρχικά, τρεις νέες ομάδες, Lotus, Virgin και Hispania Racing έκαναν την εμφάνιση τους στα γκριντ, χωρίς να καταφέρουν να φανούν ανταγωνιστικές, κάτι το οποίο όμως ήταν αναμενόμενο.

Στα γκριντ και με την ομάδα της Mercedes επέστρεψε ο Μίκαελ Σουμάχερ , ύστερα από τρία χρόνια αποχής, ωστόσο η απόδοση του δεν θύμισε σε τίποτα τον επτά φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ο οποίος δέχτηκε έντονες κριτικές.

Όσον αφορά τις νέες τεχνολογίες, οι μηχανικοί των ομάδων ταλαιπωρήθηκαν από το σύστημα F-duct, αλλά και τις ευέλικτες αεροτομές.

Σταυρούλα Σάββα

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube

Το γρατζουνισμένο πρόσωπο του Πεπ λέει όλη την αλήθεια για την πρωτόγνωρη κατάσταση στη Μάντσεστερ Σίτι

Μπάμπα Ράχμαν: Ο άνθρωπος του Λουτσέσκου για τις… επικίνδυνες αποστολές!

Ολυμπιακός vs ΑΕΚ: Πόσο μου μοιάζεις

Ο έτοιμος Μπράουν, ο ενθουσιώδης Οσμάν και το ερωτηματικό Γιουρτσεβέν: Το πρώτο δείγμα των μεταγραφών του Παναθηναϊκού

Μαξίμ Τσιγκάλκο και Το Μαδέιρα, βγείτε από το σώμα του Βίκτορ Γιόκερες…

Η απουσία του Βεζένκοφ, η ώρα του Πίτερς και η ευκαιρία του… περσινού Άλεκ

Αγρίνιο όπως… Ηράκλειο και Τούμπα για τον Παναθηναϊκό!

Ολυμπιακός: Το δεύτερο καλύτερο ξεκίνημα στην Ευρωλίγκα και ο… άλλος Βιλντόσα

Χάαλαντ, Μίτροβιτς, Κριστιάνο και… Μπακασέτας: Ο αρχηγός της Εθνικής βρίσκεται δίπλα στους κορυφαίους!

Από τον Αράο μέχρι τον Τάισον: Τα συμβόλαια των παικτών του Big 5 που λήγουν το καλοκαίρι και η περίπτωση… μπόνους!