H πρώτη δημόσια δοκιμαστική οδήγηση ενός πρωτοτύπου Fit EV και ενός Accord Sedan με νέο plug-in υβριδικό σύστημα δύο ηλεκτροκινητήρων, ξεκινά από την Αμερική. Το ηλεκτρικό Fit EV θα πωλείται εκεί και στην Ιαπωνία το 2012.
Βασίζεται στο 5θέσιο Fit (Jazz στην Ευρώπη) και διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου που συσσωρεύει ενέργεια από έναν ηλεκτροκινητήρα (προέρχεται από το ηλεκτρικό όχημα κυψελών καυσίμου FCX Clarity).
Αναπτύσσει τελική ταχύτητα 144 χλμ./ώρα, φορτίζεται σε 12 ώρες από πρίζα 120 volt και σε έξι ώρες από πρίζα 240 volt. Η αυτονομία των 160 χλμ. μπορεί να αυξηθεί ανάλογα πως χρησιμοποιεί ο οδηγός τα τρία προγράμματα ηλεκτροκίνησης (Econ, Normal και Sport) που είναι αυτούσια από το σπορ υβριδικό Honda CR-Z. Το plug-in υβριδικό χρησιμοποιεί εναλλάξ τρία προγράμματα λειτουργίας: μόνον ηλεκτροκίνηση, ηλεκτροκίνηση και βενζινοκίνηση ή άμεση βενζινοκίνηση.
Ηλεκτροκίνητα έχει αυτονομία 16-24 χλμ. Αναπτύσσει τελική ταχύτητα 100 χλμ./ώρα, θέλει 3-4 ώρες για πλήρη φόρτιση από πρίζα 120 volt και 1-1,5 ώρα από πρίζα 240 volt.
Δημήτρης Μπαλής