Νέα δεδομένα δημιουργούνται πλέον στον «Εθνικό» μας αγώνα. Το Ράλλυ Ακρόπολις του 2011, το οποίο μετά από απουσία ενός έτους επανέρχεται στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος (WRC), σχεδιάζεται –όχι τόσο αγωνιστικά, αλλά από πλευράς οργάνωσης, προβολής και δραστηριοτήτων, σε άλλο επίπεδο.
Το μοναδικό αθλητικό γεγονός που εκπροσωπεί τη χώρα μας κάθε χρόνο στο παγκόσμιο στερέωμα και που χαρίζει αίγλη και δυναμική την οποία χρειάζεται η Ελλάδα ειδικά τώρα, στις δύσκολες εποχές που διανύουμε, δεν ήταν δυνατόν να παραμένει εγκλωβισμένο σε στερεότυπα του παρελθόντος. Πλέον, η ΕΛΠΑ, διαπίστωσε ότι αν δεν ασχοληθούν επαγγελματίες με την προβολή του αγώνα, τότε το Ράλλυ Ακρόπολις κινδυνεύει να μένει εκτός παγκόσμιου νυμφώνος. Ετσι, με μπροστάρη τον Αρη Βωβό, πολυπρωταθλητή ράλι που μάλιστα συμμετέχει και σε Ράλλυ Ακρόπολις, επιχειρηματία και οξυδερκή άνθρωπο, επιχειρείται μια εκ βάθρων ανανέωση του αγώνα.
Το καθαρά αγωνιστικό μέρος σχεδιάζεται και πάλι από την επιτυχημένη και μετρ του είδους Αννίτα Πασσαλή, από τη θέση του Αλυτάρχη του αγώνα, μαζί με τους συνεργάτες της, οι οποίοι θα χαράξουν τις τελικές ειδικές διαδρομές στη Στερεά Ελλάδα και την Πελοπόννησο.
Ωστόσο, ο Αρης Βωβός μαζί με τον Παύλο Αθανασούλα (αδελφό του Λάμπρου…λαμπρού οδηγού αγώνων), ιδρύοντας την εταιρεία Celeritas, αναλαμβάνουν όλα τα έξοδα και τα έσοδα του αγώνα. «Είναι πολλά τα λεφτά…Αρη», που θα ξοδευτούν. Αυτό το γνωρίζει ο Αρης Βωβός και έτσι, σε μια δύσκολη εποχή, οικονομικά, στόχος είναι να «μην μπει μέσα» η διοργάνωση. Αν υπάρξει κέρδος τα χρήματα θα επενδυθούν για το επόμενο Ράλλυ Ακρόπολις, του 2012.
Την επικοινωνία του αγώνα, την προβολή του από τα μέσα ενημέρωσης, την προσέλκυση θεατών (εντός και εκτός Ελλάδας), την εξεύρεση χορηγών και τη δημιουργία παράπλευρων εκδηλώσεων, έχει αναλάβει η εταιρεία Fair Play, με επικεφαλής τον Δημήτρη Παπανδρέου, ο οποίος έχει εμπειρία από «στήσιμο» διοργανώσεων. Το κοινό, για πρώτη φορά, θα έχει ενεργό ρόλο.
Μέσα από το Διαδικτυακό τόπο: www.acropolisrally.gr θα μπορεί να επιλέξει το σλόγκαν του αγώνα και το λογότυπο και εν γένει η άποψη του κοινού θα έχει βαρύνουσα σημασία για τον αγώνα. Η εκκίνηση θα δοθεί κάτω από την Ακρόπολη, στις 16 Ιουνίου και ο τερματισμός θα δοθεί στο Λουτράκι στις 19 του ίδιου μήνα.
Το Λουτράκι θα είναι και πάλι (όπως το 2009) το κέντρο του αγώνα με το σέρβις παρκ, ενώ ένα ακόμη σέρβις θα υπάρξει στα Καμμένα Βούρλα, ώστε να φέρει πιο κοντά θεατές από τη Βόρειο Ελλάδα. Το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού θα στηρίξει έμπρακτα τον αγώνα. Θα δοθεί οικονομική ενίσχυση μέσω του ΟΠΑΠ, ενώ η ΕΡΤ αναλαμβάνει την τηλεοπτική κάλυψη. Σύντομα, περισσότερα.
Δημήτρης Μπαλής