Επιτέλους αρχίζει! Την Παρασκευή, στο Μόντε Κάρλο, ανοίγει η «αυλαία» του WRC για το 2006. Βασικό χαρακτηριστικό της διοργάνωσης είναι οι πολλές αλλαγές σε σχέση με την περασμένη σεζόν. Σημαντικό «ρόλο» στο νέο πρωτάθλημα θα παίξουν οι ιδιωτικές ομάδες, και αυτό, μιας και οι μοναδικές εργοστασιακές ομάδες που θα αγωνισθούν φέτος στο πρωτάθλημα, είναι η Σουμπαρού και η Φορντ. Σε ό,τι αφορά τους οδηγούς, η μεγαλύτερη αλλαγή ενόψει της νέας περιόδου, ήταν η μεταγραφή του δύο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, Μάρκους Γκρόνχολμ, από την Πεζό στην Φορντ.
Παρά τις πολλές αλλαγές που θα γίνουν φέτος, αναμένεται ένα ανταγωνιστικό WRC, αφού η Kronos Total Citroen έχει μεγάλη στήριξη από την γαλλική εταιρεία, ενώ θα λάβει μέρος στους αγώνες με βελτιωμένη έκδοση του Citroen Xsara WRC και τον παγκόσμιο πρωταθλητή, Σεμπαστιάν Λεμπ. Ο Γάλλος οδηγός, θα προσπαθήσει στο Μόντε Κάρλο να ισοφαρίσει το ρεκόρ που κατέχει ο Φινλανδός Τόμι Μάκινεν με τέσσερις συνεχείς νίκες στο εν λόγω ράλι. Απ’ την άλλη, ο Λεμπ, θα ήθελε περισσότερο να φτάσει το ρεκόρ του Κάρλος Σάινθ, ο οποίος έχει 26 νίκες στην καριέρα του, και χρειάζεται έξι νίκες για να το ισοφαρίσει. Παράλληλα, στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα θα πάρουν μέρος και οι Red Bull Skoda, OMV Peugeot και Stobart VK Ford, οι οποίες θέλουν να επιτύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Σημαντικές αλλαγές θα υπάρξουν και στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου πρωταθλήματος. Μολονότι το πρώτο «κομμάτι» της χρονιάς, Μόντε Κάρλο, Σουηδία και Μεξικό, παραμένει «αναλλοίωτο», οι αγώνες ασφάλτου σε Ισπανία και Γαλλία μετατέθηκαν από τις αρχές του φθινοπώρου στα τέλη Μαρτίου, με αρχές Απριλίου. Επίσης, το ράλι Αργεντινής, το οποίο διεξαγόταν παραδοσιακά τον Ιούλιο, θα λάβει χώρα τον Απρίλιο. Μετά τα ράλι Σαρδηνίας και «Ακρόπολις», θα υπάρξει μια διακοπή του πρωταθλήματος για 2,5 μήνες, προκειμένου να μην συμπέσουν οι αγώνες του WRC με αυτούς του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Γερμανίας. Επίσης, το ράλι Αυστραλίας, με το οποίο «έπεφτε» η «αυλαία» της περιόδου, μεταφέρθηκε στα τέλη Οκτωβρίου, ενώ στη συνέχεια οι ομάδες θα αγωνισθούν στη Νέα Ζηλανδία, για να ολοκληρώσουν τις προσπάθειές τους στο πρωτάθλημα με τον αγώνα της Μεγάλης Βρετανίας.
Οι ομάδες και οι οδηγοί στο πρωτάθλημα:
Kronos Total Citroen:
Σεμπαστιάν Λεμπ (Γαλλία), Χαβιέ Πονς (Ισπανία), Ντάνι Σόρντο (Ισπανία),
Φορντ:
Μάρκους Γκρόνχολμ (Φινλανδία), Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία)
Σουμπαρού:
Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία), Στεφάν Σαραζέν (Γαλλία), Κρις Ατκινσον (Αυστραλία)
OMV Peugeot:
Μάνφρεντ Στολ (Αυστρία), Χένινγκ Σόλμπεργκ (Νορβηγία)
Red Bull Skoda:
Αντρέας Αϊγκνερ (Αυστρία), Ζιλ Πανιζί (Γαλλία), Ματίας Εκστρομ (Σουηδία)
Το πρόγραμμα του παγκοσμίου πρωταθλήματος:
20-22 Ιανουαρίου Μόντε Κάρλο
3-5 Φεβρουαρίου Σουηδία
3-5 Μαρτίου Μεξικό
24-26 Μαρτίου Ισπανία
7-9 Απριλίου Γαλλία
28-30 Απριλίου Αργεντινή
18-21 Μαϊου Ιταλία-Σαρδηνία
2-4 Ιουνίου ΕΛΛΑΔΑ (Ράλι Ακρόπολις)
11-13 Αυγούστου Γερμανία
18-20 Αυγούστου Φινλανδία
1-3 Σεπτεμβρίου Ιαπωνία
22-24 Σεπτεμβρίου Κύπρος
13-15 Οκτωβρίου Τουρκία
27-29 Οκτωβρίου Αυστραλία
10-12 Νοεμβρίου Νέα Ζηλανδία
1-3 Δεκεμβρίου Βρετανία
Επιμέλεια: Δημήτρης Ζαχάρης