Ο Λεμπ έφθασε τις 62 νίκες στην Ουαλία– φινάλε για το Focus με βάθρο

Μπορεί να κέρδισε τον 7ο τίτλο του και μάλιστα σερί, εδώ και ένα μήνα στην Γαλλία, ωστόσο ο Σεμπαστιάν Λεμπ δεν αποτελεί μόνο υπόδειγμα επαγγελματία αλλά διατηρεί κιόλας άσβεστη τη φλόγα της νίκης μέσα του. Πήγε στην Ουαλία όχι απλά για να κλείσει με μια καλή θέση το πρωτάθλημα που είχε κατακτήσει, αλλά για να δώσει μία ακόμα μάχη για τη νίκη.

Τελικά δικαιώθηκε, μια και απέδωσε εξαιρετικά όλο το τριήμερο. Κι επειδή τον ικανό τον βοηθά και η τύχη, ο Γάλλος αφού είδε τον Λάτβαλα να μένει πίσω την Παρασκευή από κλατάρισμα κι ενώ ήταν πρώτος και στην συνέχεια τον Οζιέ της δεύτερης ομάδας της Citroen να εγκαταλείπει, τότε είχε πιο πρόσφορο έδαφος για τη νίκη.

Ο Λεμπ, βέβαια, είχε έντονη επίθεση από τον Πέτερ Σόλμπεργκ μέχρι το τέλος, όμως ο Νορβηγός με ισχυρό μεν C4 αλλά με ιδιωτική ομάδα δεν κατάφερε να απειλήσει μέχρι το τέλος. Ετσι ο Λεμπ έφθασε στην 62η νίκη καριέρας, ένα πολύ μεγάλο ρεκόρ στο παγκόσμιο πρωτάθλημα που θεωρείται απίθανο να σπάσει στα επόμενα χρόνια, όπως ίσως και το πρωτάθλημα οδηγών με τους 7 τίτλους που κατέχει.

«Ήταν πράγματι πολύ σκληρός αγώνας και ο Πέτερ ήταν ειλικρινά γρήγορος από την αρχή κάνοντας λίγα λάθη. Το διασκέδασα διότι ήταν η μακρύτερη μάχη που είχα όλο το πρωτάθλημα», ανέφερε ο Λεμπ.

Ο Λάτβαλα ξεκίνησε χθες την τελευταία ημέρα από την τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο μεγάλος άτυχος του αγώνα, έδωσε μάχη με τον ομόσταβλό του Μίκο Χιρβόνεν και τελικά μπόρεσε να τον ξεπεράσει, αφού ο συμπατριώτης του υπέπεσε σε ορισμένα λάθη.

«Η νίκη σε αυτό το ράλι ήταν ένα μπόνους διότι ποτέ δεν φανταζόμουν ότι μπορούσα να κερδίσω ράλι φέτος επειδή ήμουν το νούμερο δύο στην ομάδα. Γενικά είμαι χαρούμενος για το πώς βελτιώθηκα φέτος, κάτι το οποίο ήταν άμεσος στόχος μου. Του χρόνου θέλω να δώσω μάχη για το πρωτάθλημα», τόνισε ο Λάτβαλα.

Οι κομπάρσοι

Εκτός βάθρου έμεινε ο Χιρβόνεν και ο Σόρντο, δεύτερος οδηγός της Citroen. O Χένιγκ Σόλμπεργκ, αδερφός του Πέτερ συμπλήρωσε την εξάδα και ο Γουίλσον, γιός του αφεντικού της M-Sport που ετοιμάζει τα αγωνιστικά Focus, ήρθε έβδομος.

Ο Κίμι Ραϊκόνεν με την όγδοη θέση δείχνει ικανός για κάτι καλύτερο του χρόνου μια και όπως δήλωσε μένει στο WRC, στο οποίο εμφανίστηκε φέτος ύστερα από σημαντική καριέρα στη Φόρμουλα 1 που απέφερε και έναν τίτλο το 2007. Τη δεκάδα έκλεισε ο Ματς Οστμπεργκ με ένα παλιό καλό Subaru Impreza και ο Αντρέας Μίκελσεν με τη Skoda Fabia S2000, ο οποίος όμως έχασε τον τίτλο από τον Ξαβιέ Πονς με Ford Fiesta S2000 (τερμάτισε 13ος) που δήλωσε χαρούμενος για την επιτυχία. Ραντεβού του χρόνου τον Φεβρουάριο (10-13) στη Σουηδία με πολλά νέα δεδομένα.

Τελική κατάταξη

Λεμπ – Citroen C4 3ώρες.14’54’’0
Π. Σόλμπεργκ – Citroen C4 + 00.19.1
Λάτβαλα – Ford Focus + 01.35.3
Χιρβόνεν – Ford Focus + 01.53.3
Σόρντο – Citroen C4 + 01.12.2
Χ. Σόλμπεργκ – Ford Focus + 06.26.5
Γουίλσον – Ford Focus + 08.37.8
Ραϊκόνεν – Citroen C4 + 10.27.9
Οστμπεργκ – Subaru Impreza + 12.13.7
Μίκελσεν – Skoda Fabia S2000 + 14.01.2


Βαθμολογία οδηγών

Λεμπ 276
Λάτβαλα 171
Π. Σόλμπεργκ 169
Οζιέ 167
Σόρντο 150
Χιρβόνεν 126

Βαθμολογία ομάδων

Citroen 456
Ford 337
Citroen Junior 217
Stobart - Ford 176
Munchi’s – Ford 58

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube