Μπορεί ο Βαλεντίνο Ρόσι να φεύγει από την Yamaha στο τέλος της φετινής σεζόν, ωστόσο το χώρισμα που υπάρχει στα πιτ της ομάδας φαίνεται πως θα μείνει με τον ερχομό του Μπεν Σπις.
Ο εν λόγω... τοίχος έκανε την δημιουργήθηκε το 2008, με σκοπό να μην μεταφέρονται δεδομένα μεταξύ των πιλότων, Βαλεντίνο Ρόσι και Χόρχε Λορένθο, οι οποίοι χρησιμοποιούσαν διαφορετικούς προμηθευτές ελαστικών.
Ωστόσο, το χώρισμα παρέμεινε και την επόμενη σεζόν ύστερα από απαίτηση του «γιατρού», παρά το γεγονός πως στο πρωτάθλημα πια υπήρχε μόνο ένας προμηθευτής ελαστικών, η Bridgestone.
«Η προσωπική μου άποψη είναι πως ο τοίχος χρησιμοποιείται τρία χρόνια, στα οποία η ομάδα έχει κερδίσει τα πάντα, άρα δεν υπάρχει κάτι αρνητικό με αυτό. Βοηθάει τους αναβάτες και τους μηχανικούς να συγκεντρωθούν στη δουλειά τους και αυτό είναι πολύ σημαντικό για όλους», τόνισε ο διευθυντής της ομάδας, Λιν Γιάβρις.
Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα