Ακόμα πιο κοντά στις ανάγκες του οδηγού, βρίσκεται η Citroen. Με το σύστημα eTouch, προσφέρει τέσσερις υπηρεσίες. Με την πρώτη, σε περίπτωση ατυχήματος ή αδιαθεσίας του οδηγού, πατώντας το διακόπτη SOS επιλαμβάνεται η υπηρεσία εκτάκτου ανάγκης, στέλνοντας όχημα με ειδικούς. Σε σοβαρό ατύχημα ο διακόπτης ενεργοποιείται μόνος του.

Ήδη η υπηρεσία βραβεύτηκε από τον οργανισμό διενέργειας και αξιολόγησης δοκιμών πρόσκρουσης, Euro NCAP. Με τη δεύτερη υπηρεσία, όταν υπάρχει ακινητοποίηση οχήματος, πατώντας το διακόπτη «Double Chevrons» ενημερώνεται το κέντρο ελέγχου και αποστέλλει διαγνωστικό όχημα.

Η τρίτη υπηρεσία στέλνει μέσω web ή iPhone ενημέρωση για την κατανάλωση του οχήματος, ώστε ο οδηγός να προσαρμόσει την οδήγησή του και να μειώσει τους εκπεμπόμενους ρύπους. Η τέταρτη υπηρεσία αφορά τα διαστήματα σέρβις και τις εργασίες που έχουν γίνει στο όχημα. Το eTouch θα προσφέρεται προαιρετικά με το νέο C4 από αρχές του 2011 (ίσως αργότερα και με τα C5 και DS3).

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube