Η Mitsubishi φρεσκάρισε και δυνάμωσε το ελαφρύ επαγγελματικό L200.
Ιδιαίτερα σκληρός ανταγωνισμός παρατηρείται στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων ή pick-up όπως λέγονται ή αγροτικά όπως τα χαρακτηρίζουμε στην Ελλάδα. Βέβαια όπως έχω ξαναγράψει σε λίγο καιρό οι αγρότες μπορεί να είναι είδος προς εξαφάνιση, όπως ίσως και πολλοί ελεύθεροι επαγγελματίες, με όσα τραγελαφικά συμβαίνουν στη χώρα μας.
Όμως προς το παρόν, όσοι υπάρχουν μπορούν να απολαμβάνουν τις αρετές ενός τέτοιου οχήματος. Χρησιμεύει ως επαγγελματικό, για τη δουλειά κι ως επιβατικό για την οικογένεια. Σε αυτή τη μάχη λοιπόν, η Mitsubishi έχει ετοιμοπόλεμο το L200.
Παράστημα
Το L200 όταν αναβαθμίστηκε στον κινητήρα των 2.5 lt τ, απέκτησε κατά 18 εκ. μακρύτερη καρότσα, διαθέτοντας τη μεγαλύτερη σε μήκος καμπίνα στην κατηγορία του (215,3 εκ.).
Τώρα, οι σχεδιαστές επικεντρώθηκαν στην εμφάνιση προσθέτοντας, χρωμιωμένη μπροστινή γρίλια, νέα φωτιστικά με διπλούς προβολείς, προστατευτική ποδιά εμπρός σε ασημί χρώμα, μπροστινούς προβολείς ομίχλης με χρωμιωμένο πλαίσιο, φαρδιά φτερά στο χρώμα του αμαξώματος, πλαϊνό σκαλοπάτι νέας σχεδίασης σε σχήμα σωλήνα (Double Cab), ζάντες αλουμινίου 16 και 17 ιντσών, ενώ ψήλωσαν την καρότσα για το Club Cab.
Στα ενδότερα
Δεν χωρά αμφιβολία ότι η καμπίνα του μοντέλου είναι ανωτέρου επιπέδου. Λειτουργική και σπορτίφ, με ανέσεις και πολυτέλειες επιβατικού. Οι σχεδιαστές κάνοντας πιο προκλητικές τις παροχές, έβαλαν νέο τιμόνι με χειριστήρια (ηχοσύστημα/υπολογιστή ταξιδιού), νέο λεβιέ ταχυτήτων στην αυτόματη έκδοση, νέο υποβραχιόνιο και χρωμιωμένο χειρόφρενο, άλλαξαν τις ταπετσαρίες στα καθίσματα, για την ασφάλεια πρόσθεσαν αισθητήρες φωτός και βροχής και για την ευκολία υποδοχή Aux-in (για εξωτερικές συσκευές ήχου).
Τετρακίνηση
Πραγματικό θηρίο με το σύστημα τετρακίνησης Super Select. Επιτρέπει στον οδηγό να αλλάζει την κίνηση από τους δύο τροχούς (2WD) και στους τέσσερις (4WD), εν κινήσει με ταχύτητα κάτω από 100 χλμ./ώρα.
Μάλιστα, στη θέση μόνιμης τετρακίνησης «4H Full Time», που χρησιμοποιείται με οποιαδήποτε ταχύτητα και σε οποιαδήποτε επιφάνεια, το κεντρικό διαφορικό συνεκτικής σύζευξης κατανέμει θαυμάσια την ισχύ μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Επιπλέον διατίθεται και σύστημα Easy Select, που μπορεί επίσης να αλλάζει από 2WD σε 4WD χωρίς να σταματά το αυτοκίνητο.
Για δε τις πολύ δύσκολες καταστάσεις, με το πάτημα ενός διακόπτη στο ταμπλό, μπλοκάρουν εντελώς και οι δύο πίσω τροχοί, σε ταχύτητα κάτω από 12 χλμ./ώρα (μπλοκέ διαφορικό).
Εν συντομία…
Η ανάρτηση μπροστά αποτελείται από διπλά ψαλίδια και σπειροειδή ελατήρια για βελτιωμένη ευστάθεια σε ανώμαλα εδάφη, σταθερότητα στο απότομο φρενάρισμα, ακαμψία, συντήρηση και οικονομία βάρους. O πίσω άξονας είναι τοποθετημένος κάτω από τα φύλλα σούστας.
Διαθέτει κρεμαγέρα που χαρίζει κύκλο στροφής 5,9 μ. Για την πέδηση φροντίζουν τα αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά και τα ταμπούρα πίσω. Φέρει επίσης ABS (όχι με τη μακριά καρότσα), με ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης.
Όσον αφορά τον κινητήρα 2.5 lt, εκτός από την έκδοση των 136 ίππων, υπάρχει και η ισχυρή των 178 hp στις 4000 σ.α.λ. με 400Nm ροπής στις 2000 σ.α.λ. (εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων) και 350 Nm (εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο). Στον τομέα της ασφάλειας, εκτός των αερόσακων οδηγού – συνοδηγού, υπάρχουν πλευρικοί και τύπου κουρτίνας, στην έκδοση Double Cab.
Οι τιμές του μονοκάμπινου Single Cab 4x2 ξεκινούν από 16.500 ευρώ, του Club Cab 4x4 από 23.950, του διπλοκάμπινου Duble Cab 4x4 από 27.370 ευρώ (136 hp) και από 30.360 ευρώ με τους 178 hp.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής