Και η VW ακολούθησε τη μόδα της εποχής που θέλει τα συμπαγή SUV να παράγονται και σε δικίνητη έκδοση. Έχουν μικρότερη κατανάλωση, ενώ πολλοί τα προτιμούν διότι δεν κινούνται πολύ «εκτός δρόμου».
Η Tiguan 4x2 συνδυάζεται με τον αποδοτικό κινητήρα βενζίνης 1.4 lt TSI – 122 hp, Euro 5 σε ρύπους, που χαρίζει ροπή 200 Nm μεταξύ 1.500 – 4.000 σ.α.λ. Διαθέτει δε σύστημα Start-Stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, έχοντας μέση κατανάλωση 6,5 λίτρα στα 100 χλμ. με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 152 γρ./χλμ. (228 ευρώ τέλη κυκλοφορίας από 1/1/2011).
Το μοτέρ συνεργάζεται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, επιταχύνοντας σε 10,9 δευτ., με τελική ταχύτητα 184 χλμ./ώρα. Διατίθεται σε εκδόσεις Freestyle έναντι 23.800 ευρώ (εξοπλισμός: 8 αερόσακοι, ESP για την ευστάθεια, ηλεκτρικό χειρόφρενο, αυτόματος κλιματισμός κ.α.) και Sportstyle προς 24.750 ευρώ.
Εξάλλου, τα Tiguan Trend, Escape & Sport αντικαθίστανται από το Tiguan R-Line 1.4 lt TSI – 150 hp 4Motion, με τιμή 31.100 ευρώ.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής