Το Peugeot Tweet στα σκούτερ μεγάλων τροχών δημιουργεί άλλη αίσθηση.
Η Peugeot, η οποία φέτος γιορτάζει 200 χρόνια ιστορίας, ξεκινώντας να κατασκευάζει μύλους για πιπέρια, έκανε σπουδαίο όνομα στο χώρο της αυτοκίνησης, όχι μόνο περιοριζόμενη στους τέσσερις τροχούς.
Διάσημα είναι τα σκούτερ αλλά και τα ποδήλατά της, που εξυπηρετούν εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο. Προ ημερών η γαλλική μάρκα ανακοίνωσε την εμπορία των σκούτερ και στην Κίνα, θέλοντας να εισβάλλει σε αυτό το γίγαντα με ρυθμό ανάπτυξης 10,3% (αυτή την εποχή), όπου οι πωλήσεις αυτοκινήτων και μοτοσικλετών πολλαπλασιάζονται κάθε χρόνο.
Ειδικά δια μεγαλουπόλεις, όπως είναι το Πεκίνο, όχι μόνο η μετακίνηση με δίκυκλο ενδείκνυται, αλλά επιβάλλεται πολλές φορές. Η Peugeot λοιπόν, που διαθέτει σημαντική γκάμα σκούτερ, δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στα σκούτερ με τους μεγάλους τροχούς, ένα τμήμα της αγοράς που γνωρίζει άνθιση τα τελευταία χρόνια.
Έρχεται λοιπόν να συμπληρώσει τη γκάμα των επιτυχημένων Geopolis (125, 250, 300, 400 και 500 κ.εκ. και έκδοση RS) και LXR 200, παρουσιάζοντας το νέο Tweet. Πρόκειται για ένα σκούτερ (παπιά έχουμε συνηθίσει να λέμε αυτή τη κατηγορία στην Ελλάδα), που από εμφάνιση προκαλεί το μάτι με τις καμπύλες γραμμές, την περίτεχνη σέλα, το επίπεδο δάπεδο και τη σχάρα.
Είναι ελαφρύ και εύκολο στο χειρισμό για πρωτάρηδες ή γυναίκες, οικονομικό στην αγορά και τη χρήση του, ενώ δείχνει να προσφέρει περισσότερα στον αγοραστή του από αυτά που ίσως ήθελε εκείνος και ίσως περισσότερα από αυτά που πληρώνει.
Εκτός από εύχρηστο διαθέτει ικανοποιητική προστασία για τον αναβάτη, άνεση, με ύψος καθίσματος το οποίο εξυπηρετεί άτομα κάθε σωματικής διάπλασης, αναρτήσεις που προσφέρουν σταθερότητα, έχει ουσιαστικά και πρακτικά στοιχεία εξοπλισμού, δυναμικό κινητήρα, εύστροφο, με άμεση απόκριση, ιδιαίτερα κατά την εκκίνηση και τις επιταχύνσεις, αποτελεσματικό φρενάρισμα (δίσκοι μπροστά, ταμπούρα πίσω) και σταθερότητα στις στροφές.
Εν συντομία
Εστιάζοντας στους επιμέρους τομείς διαπιστώνουμε ότι το νέο Peugeot Tweet συνδυάζει το δυναμισμό με την οικονομία καθώς προσφέρει την επιλογή μεταξύ τριών μοντέρνων τετράχρονων, αερόψυκτων κινητήρων 50, 125 και 150 κ.εκ., οι οποίοι εξασφαλίζουν δύναμη και οικονομία στην οδήγηση και άνεση στη χρήση.
Ιδιαίτερα θετική εντύπωση, επίσης, δημιουργούν τόσο η ποιότητα των υλικών όσο και της συναρμογής που βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα. Εκείνο, όμως, που γίνεται αντιληπτό με την πρώτη ματιά είναι ο δυναμικός και κομψός σχεδιασμός.
Τώρα, όσον αφορά στις τιμές, η έκδοση 50 κ.εκ. τιμάται προς 1.539 ευρώ, η 125 κ.εκ. προς 1.739 και η 150 κ.εκ. προς 1.899 ευρώ. Το νέο Tweet, έτσι όπως έχουν γίνει οι μετακινήσεις με το κυκλοφοριακό και τα ακριβά καύσιμα, αποτελεί λύση.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής