Η Chevrolet θα συνεργαστεί με τη Microsoft στο πλαίσιο μιας ακόμα διαφήμισης του Volt
Οι πελάτες Chevrolet στην Αμερική σύντομα θα έχουν ένα νέο τρόπο ενημέρωσης για το Chevrolet Volt, χάρη στις πρωτοποριακές τεχνολογίες που παρουσίασε η Microsoft στο Φεστιβάλ διαφήμισης των Κανών στη Γαλλία.
Μία από τις τεχνολογίες, το Kinect για Xbox 360, προσφέρει ένα νέο τρόπο ελέγχου παιχνιδιών και ψυχαγωγίας χωρίς χειριστήριο. Η Chevrolet θα είναι μία από τις πρώτες εταιρίες που θα εκμεταλλευτεί τη νέα τεχνολογία όταν κυκλοφορήσει το Kinect για Xbox 360 φέτος το φθινόπωρο. Οι καταναλωτές θα μπορούν να μαθαίνουν για το Volt παραγωγής μέσω μιας διαδραστικής διαφήμισης βίντεο στο Xbox LIVE ή στο διαδίκτυο και να οδηγούν ένα εικονικό Volt στο “Kinect Joy Ride,” το πρώτο αγωνιστικό παιχνίδι χωρίς χειριστήριο από τα Microsoft Game Studios.
«Το Volt χρησιμοποιεί προηγμένη περιβαλλοντική τεχνολογία που απαλλάσσει τους οδηγούς Chevrolet από το άγχος του ανεφοδιασμού, σηματοδοτώντας μία από τις πιο συναρπαστικές εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στη βιομηχανία του αυτοκινήτου εδώ και πολλά χρόνια», δήλωσε ο Τζιμ Κάμπελ, αντιπρόεδρος του τμήματος Chevrolet Marketing στην Αμερική. «Η καμπάνια του μάρκετινγκ πρέπει να εκφράζει αυτή την τεχνολογία. Το Kinect μας επιτρέπει να μεταφέρουμε την εμπειρία της έκθεσης στα σπίτια των πελατών μας. Είναι ένας τρόπος για να αναπαράγουμε τη βιωματική εμπειρία ενός προϊόντος που είναι σημαντική για την απόφαση αγοράς του πελάτη».
Το Chevrolet Volt θα αρχίσει να πωλείται σε επιλεγμένες αγορές της Αμερικής μέχρι τα τέλη του 2010. Η Chevrolet Europe θα γιορτάσει την επέτειο των 100 χρόνων της μάρκας το Νοέμβριο του 2011 με την άφιξη του πρώτου Volt στην Ευρώπη. Το αν επεκταθεί και στην Ευρώπη η συνεργασία με τη Mircrosoft για τη διαφήμιση και προώθηση του μοντέλου, θα αποφασιστεί εν ευθέτω χρόνο.