Ο Bryant και η Nike γιόρτασαν τον 5ο τίτλο του στο NBA βοηθώντας την αφύπνιση για τον ιό HIV/AIDS.
Κατά την πρώτη του επίσκεψη στην Αφρικανική ήπειρο, ο πέντε φορές πρωταθλητής Kobe Bryant συνεργάστηκε με τη NIKE Inc., τη μεγαλύτερη εταιρεία ποδοσφαιρικών ειδών στον κόσμο, σε μια επίσκεψη στο Κέντρο Προπόνησης Ποδοσφαίρου που βρίσκεται στην καρδιά του Σοβέτο στη Νότιο Αφρική, για να βοηθήσει να πάρουν έμπνευση οι μελλοντικοί πρωταθλητές.
Το κέντρο, η κατασκευή του οποίου ολοκληρώθηκε πρόσφατα, θα δίνει σε 20.000 νεαρούς ποδοσφαιριστές κάθε χρόνο την ευκαιρία να αναπτύξουν το ποδοσφαιρικό τους ταλέντο, αποκτώντας παράλληλα πρόσβαση σε επιμορφωτικές πληροφορίες για τον ιό HIV/AIDS μέσω ποδοσφαιρικών προγραμμάτων ανάπτυξης ικανοτήτων επιβίωσης.
"Παρ' ότι το άθλημα που έχω επιλέξει είναι το μπάσκετ, όλη μου τη ζωή ήμουν λάτρης του ποδοσφαίρου. Είναι λοιπόν εκπληκτικό το γεγονός ότι βρίσκομαι στη Νότιο Αφρική για πρώτη φορά και βλέπω πώς η Nike αξιοποιεί τον αθλητισμό για να δώσει έμπνευση στους νέους και να τους προσφέρει επιμόρφωση γύρω από τον ιό HIV/AIDS," είπε ο Kobe Bryant. "Είναι ξεκάθαρο ότι αυτό το κέντρο θα βοηθήσει τα παιδιά να μην μπλέκουν με προβληματικές καταστάσεις, να βελτιώνουν την τεχνική τους στο παιχνίδι αλλά και να παίρνουν δύναμη μαθαίνοντας τεχνικές επιβίωσης που είναι απαραίτητες για να ζουν καλύτερα, απαλλαγμένα από τον ιό HIV."
Το κέντρο δημιουργήθηκε στα πλαίσια της δέσμευσης της Nike προς τις κοινωνίες της Νοτίου Αφρικής, η οποία έχει ξεκινήσει εδώ και 15 χρόνια. Αποτελεί επίσης συνέχεια της πρόσφατης συνεργασίας της Nike με την οργάνωση (RED) με σκοπό την αξιοποίηση του αθλητισμού στον αγώνα ενάντια στον ιό HIV/AIDS, μέσω της εκστρατείας "Lace Up, Save Lives". Όταν κάποιος αγοράσει ένα ζευγάρι κορδόνια (NIKE)RED, η Nike συνεισφέρει χρηματικά για την υποστήριξη προγραμμάτων που προσφέρουν επιμόρφωση και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στις χώρες της Αφρικής όπου υπάρχει ανάγκη και εκμεταλλεύονται τη δύναμη του αθλητισμού για να προτρέψουν τους νέους σε ολόκληρο τον κόσμο να συμμετάσχουν στον αγώνα κατά του AIDS.
Εκτός από την επίσκεψή του στο κέντρο, ο Bryant έχει επιδείξει την προσωπική του αφοσίωση στον αγώνα κατά του ιού HIV/AIDS φορώντας κορδόνια (NIKE)RED όταν παίζει στα γήπεδα του μπάσκετ. Τα κορδόνια είναι ο άξονας της εκστρατείας "Lace Up, Save Lives" της Nike. Αυτή η πρωτοβουλία, η οποία πραγματοποιείται σε συνεργασία με την οργάνωση (RED), προσφέρει στον κόσμο την ευκαιρία να αγοράσει κορδόνια (NIKE)RED και η Nike, ανταποδίδοντας, συνεισφέρει το 100% των κερδών από τις πωλήσεις των κορδονιών σε προγράμματα υποστήριξης που παρέχουν επιμόρφωση σχετικά με τον ιό HIV/AIDS και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στην Αφρική.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη Νότιο Αφρική, ο Kobe επισκέφθηκε επίσης το Life Center, έναν από τους πιο ονομαστούς ουρανοξύστες του Γιοχάνεσμπουργκ, όπου έχει στηθεί η φιλόδοξη επικοινωνιακή εγκατάσταση της Nike για το Παγκόσμιο Κύπελλο. Φτάνοντας σε ύψος 30 ορόφων (138 μέτρων), το κτίριο διαθέτει μια διαδραστική οθόνη τεχνολογίας LED με μέγεθος σχεδόν μισού γηπέδου ποδοσφαίρου. Η εγκατάσταση της Nike, η οποία σχετίζεται με την εκστρατεία "Write the Future", επιτρέπει στους φιλάθλους να υποβάλλουν προσωπικά μηνύματα στους αθλητές -
μέσω της ιστοσελίδας http://apps.facebook.com/nikefuture/?l=el_GR,
του Twitter, του Facebook, του Mxit (στη Νότιο Αφρική) και του QQ (στην Κίνα). Κάθε νύχτα επιλέγονται κάποια μηνύματα, μετατρέπονται σε ψηφιακά video κινουμένων σχεδίων και προβάλλονται στην οθόνη ώστε να τα δει ολόκληρη η πόλη.