Η NIKE Inc. παρουσίασε στις 20 Ιουνίου 2010 μια νέα ταινία μικρού μήκους στην οποία πρωταγωνιστεί το διεθνές ίνδαλμα του ποδοσφαίρου Didier Drogba και η οποία ρίχνει μια εμψυχωτική ματιά στο μέλλον, σε έναν κόσμο απαλλαγμένο από την πανδημία του ιού HIV/AIDS. Αυτή η γεμάτη δύναμη ταινία καλεί τον κόσμο να συμμετάσχει στο κίνημα για την εξάλειψη του AIDS στην Αφρική.
Η ταινία αποτελεί επίσης προέκταση της συνεργασίας της Nike με την οργάνωση (RED) ™ με σκοπό την αξιοποίηση του αθλητισμού στον αγώνα ενάντια στον ιό HIV/AIDS στην Αφρική, μέσω της εκστρατείας "Lace Up, Save Lives". Αυτή η μοναδική συνεργασία, η οποία είχε ανακοινωθεί μαζί με τον Didier Drogba στις 30 Νοεμβρίου στο Λονδίνο την περασμένη χρονιά, σημαίνει ότι όταν κάποιος αγοράζει ένα ζευγάρι κορδόνια NIKE (PRODUCT)RED™, η Nike συνεισφέρει το 100% των κερδών της για την υποστήριξη προγραμμάτων επιμόρφωσης και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης στις χώρες της Αφρικής, στα πλαίσια του αγώνα κατά του ιού HIV / AIDS.
Ο κόσμος μπορεί να συμμετάσχει στον αγώνα κατά του AIDS με πολλούς τρόπους, π.χ. με χρηματικές δωρεές, με πολιτικές ενέργειες ή κάνοντας μια απλή πράξη όπως αγοράζοντας προϊόντα (RED). Η ταινία (NIKE)RED παρουσιάζει το ισχυρό, διαδιδόμενο σαν κύμα αποτέλεσμα που θα μπορούσε να προκύψει, βοηθώντας στην εξάλειψη του ιού HIV / AIDS και μεταμορφώνοντας τις ζωές των επόμενων γενεών.
"Το τέλος του ιού HIV/AIDS δεν είναι απλώς ένα όνειρο - είναι μέσα στα όρια των δυνατοτήτων μας αν ο καθένας αναλάβει δράση," είπε ο Didier Drogba. "Η απλή πράξη της αγοράς ενός ζευγαριού κορδονιών (RED) μπορεί να βοηθήσει ώστε να παρασχεθεί η επιμόρφωση και η ιατροφαρμακευτική περίθαλψη που απαιτείται ώστε οι άνθρωποι να μην προσβληθούν από τον ιό HIV ή να ζήσουν ακόμα κι αν είναι προσβεβλημένοι από αυτόν. Η ταινία αποτελεί έναν δραματικό και εντυπωσιακό τρόπο παροχής ενός μηνύματος ελπίδας."
Η ταινία ξεκινά κάπου στο μέλλον, με μια σκηνή σε μια σχολική αίθουσα στο Γιοχάνεσμπουργκ. Το σημερινό μάθημα ιστορίας: Το τέλος της πανδημίας του AIDS. Η ταινία μεταβαίνει στο παρελθόν, δείχνοντας το Γιοχάνεσμπουργκ το 2010, όπου ο Drogba δίνει μια συνέντευξη τύπου μετά από έναν θριαμβευτικό αγώνα. Ο Drogba ανακοινώνει ένα κάλεσμα για δράση μέσω της αγοράς κορδονιών (NIKE)RED, το οποίο δημιουργεί κύματα ενδιαφέροντος σε ολόκληρο τον κόσμο καθώς οι άνθρωποι παντού ανταποκρίνονται στο κάλεσμά του.
Καθώς οι άνθρωποι συντάσσονται ακολουθώντας το κάλεσμα του Drogba, μια σειρά έντονων και παραστατικών σκηνών περιγράφει το αποτέλεσμα: Ένα νεαρό αγόρι λαμβάνει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη που του σώζει τη ζωή. Πλήθη μπαίνουν στη γραμμή για να κάνουν μικροβιολογικές εξετάσεις για τον ιό HIV. Μια μητέρα - φορέας του ιού HIV γεννά ένα παιδί που δεν έχει στο αίμα του τον ιό. Οι μαθητές στα σχολεία αρχίζουν να μαθαίνουν για την πρόληψη της ασθένειας. Τα ποσοστά προσβολής από τον ιό αρχίζουν να μειώνονται. Η τελευταία σκηνή της ταινίας παρουσιάζει την ειδησεογραφική κάλυψη του θανάτου του τελευταίου επιζήσαντα από το AIDS.
Το τελικό μήνυμα της ταινίας είναι ένα μήνυμα ελπίδας, επιδεικνύοντας τη δύναμη της συλλογικής δράσης εκατομμυρίων ανθρώπων ανά τον κόσμο με σκοπό να αλλάξει ο ρους της ιστορίας.
"Μέσω της συνεργασίας μας με την οργάνωση (RED) δημιουργήσαμε μια μοναδική προσέγγιση τόσο για την επιμόρφωση όσο και για την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη των ανθρώπων που επηρεάζονται από τον ιό HIV / AIDS," είπε ο Trevor Edwards, Αντιπρόεδρος του Διεθνούς Τμήματος Επώνυμων Προϊόντων και Διαχείρισης Κατηγοριών Προϊόντων. "Αυτή η νέα ταινία προβάλλει με εντυπωσιακό τρόπο πώς ο καθένας έχει τη δύναμη να παλέψει ενάντια σε αυτή την ασθένεια. Με το ποδόσφαιρο σαν καταλύτη, μπορούμε να επηρεάσουμε σημαντικά τον αγώνα ενάντια σε αυτή την ασθένεια και να βοηθήσουμε να φτάσει μια μέρα όπου οι μελλοντικές γενιές θα μπορούν να ζήσουν απαλλαγμένες από τον ιό HIV.
Η συνεργασία (NIKE)RED έχει αξιοποιήσει πλήθος σημαντικών ποδοσφαιρικών στιγμών και έχει εξασφαλίσει τη συμμετοχή αθλητών διεθνούς κύρους για να αυξήσει την ενημερότητα και να συνασπίσει τους ανθρώπους ώστε "να κάνουν τη διαφορά". Από τους αγώνες ντέρμπι της Barclays Premier League, π.χ. Arsenal εναντίον Manchester United, έως κορυφαίου ενδιαφέροντος διεθνείς αγώνες με την ομάδα της Βραζιλίας, αλλά και με την υποστήριξη αθλητών όπως η αστέρας του τένις Serena Williams και το ίνδαλμα του μπάσκετ Kobe Bryant, τα κορδόνια NIKE (RED) έχουν δημιουργήσει ένα μακροχρόνιο σύμβολο υποστήριξης της προσπάθειας κατά του ιού HIV / AIDS.
Μπορείτε σήμερα να παρακολουθήσετε την ταινία (NIKE)RED στην ιστοσελίδα Nike.com/Red. Μπορείτε να αγοράσετε κορδόνια (Nike)RED από το nikestore.com, από τα καταστήματα λιανικής πώλησης της Nike και από άλλα μεγάλα καταστήματα αθλητικών ειδών σε ολόκληρο τον κόσμο. Η δωρεάν αποστολή των κορδονιών (Nike)RED παρέχεται από σήμερα έως τις 11 Ιουλίου.
Σχετικά με τη Nike
Η NIKE, Inc. έχει την έδρα της κοντά στο Beaverton του Oregon και είναι η κορυφαία στον κόσμο εταιρεία σχεδίασης, πώλησης και διανομής αυθεντικών αθλητικών υποδημάτων, ενδυμάτων, εξοπλισμού και αξεσουάρ για μεγάλη ποικιλία αθλημάτων και δραστηριοτήτων ενίσχυσης της φυσικής κατάστασης. Οι εξ' ολοκλήρου υπαγόμενες στη Nike θυγατρικές εταιρείες περιλαμβάνουν την Converse Inc., η οποία σχεδιάζει, εμπορεύεται και διανέμει αθλητικά υποδήματα, ενδύματα και αξεσουάρ, την Cole Haan, η οποία σχεδιάζει, εμπορεύεται και διανέμει υποδήματα, τσάντες, αξεσουάρ και παλτά πολυτελείας, την Umbro Ltd, κορυφαία εταιρεία ποδοσφαιρικού εξοπλισμού με έδρα το Ην. Βασίλειο, καθώς και την Hurley International LLC, η οποία σχεδιάζει, εμπορεύεται και διανέμει υποδήματα, ενδύματα και αξεσουάρ για αθλήματα δράσης και νέους. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.nikebiz.com.
Σχετικά με την οργάνωση (RED)™ και το σήμα (PRODUCT)RED™
Ο κύριος στόχος της οργάνωσης (RED) είναι να εξασφαλίσει τη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα για την αύξηση της ενημερότητας και τη συγκέντρωση κεφαλαίων για το Global Fund, με σκοπό την εξάλειψη της νόσου AIDS στην Αφρική. Οι εταιρείες των οποίων τα προϊόντα φέρουν το σήμα (PRODUCT)RED συνεισφέρουν στο Global Fund ένα σημαντικό τμήμα των εσόδων ή των κερδών τους από την πώληση των εν λόγω προϊόντων, βοηθώντας τη χρηματοδότηση προγραμμάτων κατά του ιού HIV/AIDS στην Αφρική, τα οποία περιλαμβάνουν παρεμβάσεις που απευθύνονται σε γυναίκες και παιδιά. Επί του παρόντος, οι συνεργαζόμενες εταιρείες είναι οι εξής: American Express (μόνο στο Ην. Βασίλειο), Apple, Bugaboo, Converse, Gap, Emporio Armani, FLOWE(RED) (μόνο στο Ην. Βασίλειο), Hallmark (μόνο στις ΗΠΑ), Dell, Nike, Penguin Classics (μόνο στο Ην. Βασίλειο) και Starbucks. Από την ίδρυσή της, την άνοιξη του 2006, έως σήμερα, η οργάνωση (RED) έχει συγκεντρώσει και χορηγήσει στο Global Fund 150 εκ. Δολάρια ΗΠΑ. Τα κεφάλαια που συγκεντρώνει η οργάνωση (RED) χρησιμοποιούνται ενεργά στη Γκάνα, στο Λεσότο, στη Ρουάντα, στη Νότιο Αφρική, στη Σουαζιλάνδη και στη Ζάμπια και υποστηρίζουν προγράμματα που καλύπτουν ήδη περισσότερα από 5 εκατομμύρια άτομα. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.joinred.com.
Q&A για την Ταινία (NIKE) RED:
Πώς σχεδιάζει η Nike να "ΕΞΑΛΕΙΨΕΙ ΤΟ AIDS"; Είναι ρεαλιστικό να προσδοκά κάτι τέτοιο μία μεμονωμένη εταιρεία;
Η Nike δεν πρόκειται να "ΕΞΑΛΕΙΨΕΙ ΤΟ AIDS" ούτε είναι αυτό το μήνυμα που επιθυμούμε να μεταδώσουμε μέσω της ταινίας (Nike) Red. Το "ΕΞΑΛΕΙΨΤΕ ΤΟ AIDS" είναι ένα φιλόδοξο κάλεσμα για δράση που αναπτύξαμε μαζί με την οργάνωση RED για να προτρέψουμε τον κόσμο να εμπλακεί και να συμμετάσχει στο κίνημα ενάντια στον ιό HIV/AIDS ώστε οι μελλοντικές γενιές να μπορέσουν να ζήσουν απαλλαγμένες από τον ιό HIV.
Η συνεργασία της Nike με την οργάνωση (RED) έχει σκοπό να αξιοποιήσει τη δύναμη του αθλητισμού στον αγώνα κατά του ιού HIV/AIDS στην Αφρική μέσω της εκστρατείας "Lace Up. Save Lives". Όταν κάποιος αγοράζει ένα ζευγάρι κορδόνια Nike (PRODUCT)RED™, η Nike συνεισφέρει το 100% των κερδών της για την υποστήριξη προγραμμάτων που προσφέρουν επιμόρφωση και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στις χώρες της Αφρικής όπου υπάρχει ανάγκη και εκμεταλλεύονται τη δύναμη του αθλητισμού για να προτρέψουν τους νέους σε ολόκληρο τον κόσμο να συμμετάσχουν στον αγώνα κατά του AIDS.
Τι διαπιστευτήρια διαθέτει η Nike για την ενεργοποίηση και τη συσχέτισή της με ένα παγκόσμιο κίνημα σαν το κίνημα κατά του ιού HIV / AIDS;
Η Nike έχει καταγεγραμμένο ιστορικό ενίσχυσης πολλών διεθνών πρωτοβουλιών, όπως π.χ. η πρωτοβουλία Livestrong. Η εκστρατεία "Lace Up. Save Lives" θα συγκεντρώσει κεφάλαια για σημαντικά προγράμματα που σώζουν ζωές στην Αφρική. Χάρη στη συμμετοχή του Didier Drogba και άλλων διεθνών αθλητών θα ανοίξουμε επίσης έναν διαρκή διάλογο με τους νέους για να τους προτρέψουμε να συμμετάσχουν στον αγώνα κατά του ιού HIV / AIDS.
Το σενάριο της ταινίας (NIKE) RED διαδραματίζεται στο μέλλον και γίνεται φλας-μπακ σε αρκετές δεκαετίες πριν, στο 2010. Οραματίζεστε μια συνεργασία με την οργάνωση RED η οποία θα διαρκέσει όλη αυτή την περίοδο μέχρι να "ΕΞΑΛΕΙΦΘΕΙ ΤΟ AIDS";
Η Nike Inc. είναι συνεργάτης της οργάνωσης (RED) από το 2006 μέσω της θυγατρικής της εταιρείας Converse, η οποία είναι ένα από τα αρχικά συνεργαζόμενα μέλη της οργάνωσης (RED). Η Nike και η οργάνωση RED έχουν μια ισχυρή συνεργασία η οποία έχει επιτύχει πολλά μέσα στους τελευταίους οκτώ μήνες, από τότε που ανακοινώθηκε μαζί με τον Didier Drogba στις 30 Νοεμβρίου στο Λονδίνο πέρυσι. Αποστολή μας είναι να δημιουργήσουμε άμεσο αντίκτυπο με σκοπό να παράσχουμε επιμόρφωση και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη σε άτομα στην Αφρική που έχουν μεγάλη ανάγκη υποστήριξης προκειμένου να αντιμετωπίσουν τον ιό HIV / AIDS. Στα πλαίσια αυτής της δέσμευσης, η Nike ανακοίνωσε πρόσφατα τον πρώτο γύρο επιχορηγήσεων (NIKE)RED, οι οποίες θα βοηθήσουν στη χρηματοδότηση κοινωνικών προγραμμάτων με βάση το ποδόσφαιρο στην Αφρική. Με το ποδόσφαιρο σαν καταλύτη, η Nike έχει δεσμευτεί να συνεργαστεί με την οργάνωση RED στον αγώνα ενάντια σε αυτή την ασθένεια και να βοηθήσει να φτάσουμε μια μέρα κάπου όπου οι μελλοντικές γενιές θα μπορούν να ζήσουν απαλλαγμένες από τον ιό HIV.
Γιατί παρουσιάζεται ο Didier Drogba ως καταλύτης για την έναρξη του κινήματος "ΤΕΡΜΑΤΙΣΤΕ ΤΟ AIDS"; Δεν είναι δυνατόν να αναμένετε ότι ένας ποδοσφαιριστής μόνος του θα μπορέσει να δημιουργήσει ένα κίνημα.
Ο Didier Drogba είναι ένα διεθνές ίνδαλμα του ποδοσφαίρου, το οποίο έχει απήχηση στους νέους σε ολόκληρο τον κόσμο και ειδικά στην πατρίδα του στην Αφρική. Ο ίδιος πιστεύει στη συνεργασία της Nike με την οργάνωση RED και την υποστηρίζει και το δικό του πάθος για τις πρωτοβουλίες με καλό σκοπό τον καθιστά προφανώς υποψήφιο για να αναλάβει πρωταγωνιστικό ρόλο και να ηγηθεί σε αυτό το κάλεσμα για δράση με σκοπό τη συμμετοχή των καταναλωτών. Ο ρόλος του Drogba είναι να μεταδώσει το κάλεσμα για δράση και να συγκεντρώσει υποστηρικτές στον αγώνα ενάντια στον ιό HIV / AIDS ώστε με τη συμμετοχή του κόσμου να κάνουμε τη διαφορά. Είναι η συλλογική δύναμη της συμμετοχής των καταναλωτών που θα τροφοδοτήσει το κίνημα που παρουσιάζεται στην ταινία.
Πόσος καιρός πιστεύει η Nike ότι θα χρειαστεί για να "ΕΞΑΛΕΙΦΘΕΙ ΤΟ AIDS"; Ποια είναι τα σημεία αναφοράς και σύγκρισης για την επιτυχία αυτής της πρωτοβουλίας;
Μέσω της συνεργασίας μας με την οργάνωση (RED) έχουμε δεσμευτεί να αξιοποιήσουμε τη δύναμη του αθλητισμού σαν καταλύτη για να κινητοποιήσουμε τους νέους και να επιφέρουμε την αλλαγή. Η εκστρατεία " Lace Up. Save Lives" έχει ήδη σημειώσει μεγάλη επιτυχία δίνοντάς μας τη δυνατότητα να ανακοινώσουμε τον πρώτο γύρο των επιχορηγήσεων (NIKE)RED. Αυτές περιλαμβάνουν 16 Αφρικανικές χώρες που θα μοιραστούν το ποσό των 450.000 Δολ. ΗΠΑ με την μορφή επιχορηγήσεων για την ανάπτυξη προγραμμάτων επιμόρφωσης των νέων σχετικά με τον ιό HIV / AIDS. Εμείς αξιολογούμε την επιτυχία της εκστρατείας βάσει του αντικτύπου των κεφαλαίων που συγκεντρώνονται για να "κάνουμε τη διαφορά" στην επιμόρφωση και την ιατροφαρμακευτική κάλυψη εκείνων που κινδυνεύουν περισσότερο και επηρεάζονται άμεσα από την ασθένεια. Δεν προσπαθούμε να προκαθορίσουμε κάποια ημερομηνία "ΕΞΑΛΕΙΨΗΣ ΤΟΥ AIDS". Επιχειρούμε να ενεργήσουμε σαν καταλύτης για την συμμετοχή των ανθρώπων από ολόκληρο τον κόσμο. Όσο περισσότεροι άνθρωποι εντάσσονται σε αυτό τον σκοπό, τόσο πιο ρεαλιστικό είναι να αναμένουμε ότι θα μπορέσει να βρεθεί κάποια θεραπεία.