Στροφή στην ιστορία της κάνει η Land Rover. Η βρετανική μάρκα από το 2011 εκτός από τετρακίνητες εκδόσεις θα παράγει και δικίνητες, βασισμένες στο νέο, συμπαγές SUV μοντέλο LRX.

Η εταιρεία αναφέρει ότι θα εκπέμπει λιγότερο από 130 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα, καθιστώντας το ελαφρύτερο και λιγότερο ρυπογόνο Range Rover που έχει κατασκευαστεί.

Μάλιστα η Jaguar Land Rover έχει δεσμευθεί να επενδύσει 800 εκατ. λίρες Αγγλίας στην ανάπτυξη τεχνολογιών φιλικών προς το περιβάλλον, προκειμένου να μειώσει το βάρος των Land Rover και τις δευτερεύουσες απώλειες, αυξάνοντας την αποδοτικότητα του κινητήρα.

Για τον λόγο αυτόν θα χρησιμοποιήσει και υβριδική τεχνολογία, την οποία θα εισαγάγει στο πρώτο υβριδικό πετρελαιοκίνητο μοντέλο το οποίο θα κυκλοφορήσει το 2013.

Ωστόσο μέχρι το τέλος του 2010 η μάρκα θα δοκιμάζει την πρωτότυπη έκδοση με 3.0 lt TDV6 κινητήρα πετρελαίου, που συνδυάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Αμεσος στόχος είναι να έχει αυτονομία ηλεκτρικής κίνησης 33 χλμ., εκπομπές κάτω από 100 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα και τελική ταχύτητα περίπου 193 χλμ./ώρα.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube