Σε συνέχεια του χθεσινής αναφοράς μου στο Dunlop SP QuattroMaxx, το οποίο δοκίμασα τοποθετημένο σε αυτοκίνητα SUV υπερ-υψηλών επιδόσεων, στην ίδια δοκιμή που έκανα στην πίστα Μιρεβάλ, έξω από το Μονπελιέ της Γαλλίας, δοκίμασα και το SP StreetResponse που απευθύνεται σε μοντέλα πόλης.

Φέρει ένα ειδικό σύστημα έδρασης στη ζάντα, πιο επίπεδο προφίλ πέλματος και ασύμμετρη σχεδίαση πέλματος κι όπως φάνηκε από τη δοκιμή (με Fiat 500, VW Polo, Golf) έχει πράγματι καλύτερη ακρίβεια στη διεύθυνση, ευστάθεια στις στροφές και βελτιωμένη πρόσφυση σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα.

Στη δοκιμή, μού έκανε εντύπωση ότι στο βρεγμένο δρόμο, σε κυκλική κίνηση, είχε πολλή μικρή απόκλιση από την πορεία με σταθερά γυρισμένο τιμόνι σε οβάλ πίστα, ενώ και στο φρενάρισμα (σε ευθεία), φάνηκε πολύ αποτελεσματικό.

Σε αυτό οφείλεται το γεγονός ότι οι φαρδιές περιφερειακές και πλευρικές αυλακώσεις διασφαλίζουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διοχέτευση νερού και αντίσταση στην υδρολίσθηση. Το ελαστικό διατίθενται σε διαστάσεις από 145/70R13 έως 195/65R15.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube