Προ ημερών πήγα στο Μονπελιέ της Γαλλίας για να οδηγήσω ορισμένα μοντέλα εφοδιασμένα με το νέο ελαστικό υπερ-υψηλών επιδόσεων SP QuattroMaxx, της Dunlop.
Η λεία σχεδίαση του πλευρικού τοιχώματος έγινε από τον Pininfarina και προορίζεται για ισχυρά τετρακίνητα SUV αυτοκίνητα, τα οποία έχουν ιδιαιτερότητες κυρίως λόγω του αυξημένου βάρους που φθάνει τους 2,5 τόνους.
Αρκεί να σας πω, ότι στην πίστα δοκιμών του Μιρεβάλ, οδήγησα μια Porsche Cayenne turbo με αυτό το ελαστικό κι ομολογώ ότι μου άρεσε το κράτημα. Το νέο ελαστικό ενσωματώνει τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες ελαστικών Dunlop.
Διαθέτει ένα συνθετικό νήμα πέντε φορές ισχυρότερο από το ατσάλι για αντοχή και ελαστικότητα σε διάφορες θερμοκρασίες, ώστε να έχει καλύτερη απόδοση και ασφάλεια.
Επίσης, χρησιμοποιώντας ενισχυτικό πολτό δημιουργείται πιο άκαμπτο πλευρικό τοίχωμα που αυξάνει την ευστάθεια στη στροφή, ενώ η διπλή γόμα στο ασύμμετρο πέλμα συνεισφέρει στην πρόσφυση. Θα κυκλοφορεί σε διαστάσεις 17 - 21 ιντσών, με πέλμα διάστασης 235 – 315.
Επιμέλεια : Δημήτρης Μπαλής