Ο Φρανσουά Ντιβάλ με Citroen ήταν ο ταχύτερος στο σημερινό shakedown πριν την αυριανή έναρξη του Ράλι Γερμανίας. Ο Βέλγος σημείωσε χρόνο 1:49.3 δευτερόλεπτα και έδειξε πως αρχίζει να βρίσκει τον καλό του εαυτό πράγμα που ζητά και η ομάδα του προκειμένου να κερδίζει πόντους στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Σ’ αυτό το σημείο αξίζει να σημειώσουμε ότι και πέρυσι ο Ντιβάλ τα είχε πάει πολύ καλά στο Ράλι Γερμανίας αφού είχε τερματίσει 2ος με το Ford Focus. Μάλιστα θα μπορούσε να «χτυπήσει» και το νικητή Σεμπάστιαν Λεμπ, αν τη δεύτερη μέρα του Ράλι δεν αντιμετώπιζε προβλήματα με το αυτοκίνητό του.
Δεύτερος σήμερα ήταν ο Στεφάν Σαραζίν με Subaru με χρόνο1:49.7 δευτερόλεπτα. Στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2003, Πέτερ Σόλμπεργκ (Subaru) με χρόνο 1:50.3. Στην τέταρτη και πέμπτη θέση βρέθηκαν τα δύο Peugeot με ελάχιστη διαφορά μεταξύ τους. Ο Μάρκους Γκρόνχολμ σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:51.1 και ο Μάρκο Μάρτιν ήταν μόνο 0,1 δευτερόλεπτα πίσω του. Ο τοπικός ήρωας, Άρμιν Σβάρτς με Skoda Fabia είναι έκτος με 1:51.6 και έβδομος ο Τζίτζι Γκάλι με Mitsubishi με 1:52.1.
Στην όγδοη θέση βρέθηκε ο πρωταθλητής Σεμπάστιαν Λεμπ πράγμα που αποτελεί έκπληξη αφού ο Γάλλος οδηγός θεωρείται από τους κορυφαίους οδηγούς στην άσφαλτο. Το 1:52.2 που σημείωσε όμως δεν του άφησε περιθώρια για κάτι καλύτερο. Ένατος κατετάγη ο Χάρι Ροβάνπερα (Mitsubishi) με χρόνο 1:53.2 και δέκατος ο Ρόμαν Κρέστα με το 1:54.0 δευτερόλεπτα. Πίσω του βρέθηκε ο ομόσταυλός του, Τόνι Γκαρντεμάιστερ, με το 1:54.4 που πέτυχε.
Αξίζει να σημειώσουμε πως κατά τη διάρκεια του shakedown το έδαφος ήταν βρεγμένο και ότι από τα δέκα πρώτα αυτοκίνητα τα έξι χρησιμοποιούν Pirelli. Άρα η ιταλική εταιρεία μπορεί να ελπίζει πως στη βρεγμένη άσφαλτο μπορεί να ανταγωνιστεί τη Michelin. Αλλά επειδή σύμφωνα με τις καιρικές προβλέψεις το τριήμερο θα είναι «στεγνό», παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον το αν μπορέσει η Pirelli να συναγωνιστεί τη Michelin σε στεγνό έδαφος.
Επιμέλεια: Κώστας Ιωάννου