Το πρώτο ράλι της χρονιάς στη Σουηδία αποτελεί πια παρελθόν. Ο Μίκο Χιρβόνεν με το Ford Focus, ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Citroen του Σεμπαστιάν Λεμπ. Ο Φινλανδός έδειξε την υπεροχή του και τις τρεις ημέρες του ράλι. Σήμερα, κέρδισε τις τρεις από τις πέντε ειδικές της ημέρας.
«Είναι φανταστικό. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσω τη χρονιά μου, ποτέ δεν έχω κερδίσει στον πρώτο αγώνα της χρονιάς, αλλά η περσινή σεζόν ήταν ακόμη ένας χρόνος εμπειρίας. Τώρα σχεδιάζω να συνεχίσω έτσι», δήλωσε ο Φινλανδός οδηγός της Ford συμπληρώνοντας πως ανυπομονεί για τον επόμενο αγώνα, στις ειδικές του Μεξικού, (5-7 Μαρτίου)
Στις παγωμένες ειδικές διαδρομές της Σουηδίας πολλές ήταν οι μάχες μεταξύ Χίρβονεν - Λεμπ Ωστόσο, ο Αλσατός πιλότος τόνισε πως σήμερα, τελευταία ημέρα της διοργάνωσης, δεν θα συνεχίσει να πιέζει με σκοπό να μην διακινδυνέψει τη δεύτερη θέση.
«Ήταν ένα δύσκολο ράλι, ο Μίκο έκανε έναν τέλειο αγώνα. Κάναμε ένα λάθος χθες, αλλά και χωρίς αυτό δεν ξέρω αν θα τα καταφέρναμε να τον “χτυπούσαμε” στις ειδικές. Ήταν δυνατός και άξιζε τη νίκη. Έκανα ότι μπορούσα, δεν έχω τίποτα άλλο να πω», ήταν τα λόγια του Αλσατού πιλότου.
Πολύ καλή ήταν η απόδοση και του δεύτερου οδηγού της Ford Focus, Γιάρι Λάτβαλα, ο οποίος ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Ντάνι Σόρντο, ο οποίος μπορεί να ξεκίνησε πολύ καλά στην σουπερ ειδική της πρώτης ημέρας, αλλά δεν κατάφερε να συνεχίσει αυτήν την απόδοση.
Ο έτερος οδηγός της Citroen Junior, Κίμι Ραϊκονεν, τερμάτισε στην 30η θέση. Ο Φινλανδός αντιμετώπισε αρκετές δυσκολίες στον πρώτο του επίσημο αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι.
Συνολικά η ομάδα της Ford Focus κέρδισε στις μισές ειδικές διαδρομές του ράλι της Σουηδίας, καθώς ο Μίκο Χιρβόνεν βρέθηκε πρώτος σε έξι ειδικές, με τον ομόσταβλό του, Γιάρι Λάτβαλα, να κάνει τον καλύτερο χρόνο σε πέντε.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Χιρβόνεν BP Ford Focus, , 3:09:30.4
2. Λεμπ, Citroen WRC, 3:10:12.7, +42.3
3. Λάτβαλα, BP Ford Focus, 3:10:45.8, +1:15.4
4. Σόρντο, Citroen WRC, 3:12:12.0, +2:41.6
5. Οζιέ, 3:13:45.7, Citroen Junior, + 4:15.3
6. Χ. Σόλμπεργκ, Stobart M-Sport, 3:14:53.8, +5:23.4
7. Γούιλσον, Stobart M, 3:17:24.3, +7:53.9
8. Όστμπεργκ, Adapta AS, 3:18:52.6, +9:22.2
9. Π. Σόλμπεργκ, 3:19:47.9, Petter Solberg, +10:17.5
10. Άντερσον, Skoda S2000, 3:21:39.3, +12:08.9
Αναλυτικά η βαθμολογία :
1. Χιρβόνεν, 25
2. Λεμπ, 18
3. Λάτβαλα,15
4. Σόρντο, 12
5. Οζιέ, 10
6. Χ. Σόλμπεργκ, 8
7. Γουίλσον, 6
8. Όστμπεργκ,4
9. Π. Σόλμπεργκ, 2
Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα