Η Renault διατηρεί τη γυάλινη οροφή στο νέο Megane Coupe-Cabriolet.

Προ ημερών έγραψα ότι η Renault προτίθεται να αποκαλύψει στις αρχές του άλλου μήνα, στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, το νέο Megane Coupe-Cabriolet που θα συμπληρώσει ως έκτο μοντέλο τη γκάμα των νέου Megane. Το νέο Coupe-Cabriolet κατασκευάστηκε με γνώμονα την αντοχή της αντίστοιχης προηγούμενης έκδοσης, έχοντας επίσης γυάλινη αναδιπλούμενη οροφή, και τώρα, γυάλινο ανεμοθραύστη ανάμεσα στα προσκέφαλα των πίσω καθισμάτων, που αποτρέπει τους στροβισμούς του αέρα με ταχύτητα έως 90 χλμ./ώρα.

Το νέο Megane Coupe-Cabriolet θα κατασκευάζεται μαζί με τα Scenic and Grand Scenic στο εργοστάσιο της Renault στη Γαλλία, και θα διατίθεται στην αγορά από την προσεχή άνοιξη. Στο νέο μοντέλο, κυρίαρχο ασφαλώς χαρακτηριστικό, είναι η μεγάλη γυάλινη οροφή. Πατώντας ένα διακόπτη, το πλήρες αυτόματο σύστημα ηλεκτροϋδραυλικού μηχανισμού, διπλώνει σε δύο μέρη την οροφή και μετατρέπει εύκολα ένα ελκυστικό Coupe σε ένα εξαίσιο Cabriolet, σε χρόνο 21 δευτερολέπτων.

Δεσπόζουν ακόμη τα σκούρα κόκκινα πίσω φωτιστικά με φωτισμό LED στα φρένα. Στην καμπίνα, για τα μπροστινά καθίσματα υπάρχει μνήμη θέσεων, η θέση του οδηγού είναι ρυθμιζόμενη σε ύψος κατά 7 εκ. και μετακινούμενη κατά 24 εκατ., ενώ το τιμόνι ρυθμίζεται σε ύψος κατά 5 μοίρες και βάθος κατά 4,5 εκατ. Και ακόμη, το παρμπρίζ μεταφέρθηκε κατά 6 εκ. πιο μπροστά από το υπάρχον Coupe-Cabriolet, για καλύτερη πρόσβαση και έξοδο των επιβατών. Στο νέο μοντέλο προστέθηκε αυτόματο κλείδωμα των θυρών με την εκκίνηση του οχήματος και ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε στα 417 λίτρα με την οροφή στη θέση της και στα 211 λίτρα με την οροφή διπλωμένη.

Σε εξοπλισμό, όπως όλη η οικογένεια του νέου Megane, διαθέτει σύστημα εκκίνησης με διακόπτη και κάρτα εισόδου που κλειδώνει αυτόματα το αυτοκίνητο μόλις απομακρυνθεί με αυτή ο οδηγός, έχει ηλεκτρικό χειρόφρενο, διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, κατευθυνόμενους προβολείς bi-Xenon, ψηφιακές και αναλογικές ενδείξεις στα όργανα, ρυθμιστή ταχύτητας και περιοριστή ταχύτητας, ηχοσύστημα 3D με θύρες για εξωτερικές συσκευές ήχου, σύστημα πλοήγησης TomTom κ.α. Σχετικά με την ανάρτηση, είναι ίδια με του τρίθυρου και του πεντάθυρου μοντέλου, έχοντας γόνατα McPherson μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ το νέο ηλεκτρικό τιμόνι έχει πιο άμεση υποβοήθηση.

Εν συντομία...

Η ακαμψία του αυτοκινήτου αυξήθηκε σε πάνω από 80% σε σχέση με το υπάρχον Coupe-Cabriolet. Για την ασφάλεια υπάρχουν αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού και πλευρικοί κεφαλής-θώρακος. Το ABS έχει ηλεκτρονική κατανομή πέδησης και υποβοήθηση φρεναρίσματος σε κατάσταση πανικού, ενώ στάνταρ είναι το ESP για την ευστάθεια με έλεγχο υποστροφής.

Κινητήρες βενζίνης: 1.6 lt 16V – 110 hp και TCe 130 hp (αμφότεροι συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων), όπως και 2.0 lt 16V – 140 hp, διαθέσιμος με το νέο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, με πιο ομαλές αλλαγές. Πετρελαιοκινητήρες, με εκδόσεις Euro5 σε ρύπους: dCi 130 hp, dCi 160 hp και dCi 110 hp. Ολοι διαθέτουν φίλτρο παρακράτησης μικροσωματιδίων, ενώ συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ο τελευταίος δε, συνδυάζεται και με το νέο αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων, διπλού συμπλέκτη.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube