Το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι είναι ιδιαίτερα σκληρό για τα ελαστικά, τα οποία εφόσον λειτουργήσουν σωστά, μειώνουν την καταπόνηση της ανάρτησης. Η Pirelli, ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στο WRC, ανακοίνωσε ότι από τα 9.000 ελαστικά που χρησιμοποιήθηκαν από όλες τις ομάδες (και από τα αυτοκίνητα παραγωγής Group N) στη διάρκεια των 12 αγώνων, μόλις 9 έπαθαν πραγματικό κλατάρισμα. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της ιταλικής φίρμας για τα ράλι, Μάριο Ιζολα, η Pirelli μετά την απαγόρευση του αφρού (μους) αντικλαταρίσματος το 2008, ανέπτυξε τεχνολογίες που προστάτεψαν το ελαστικό. Τα 9 «πραγματικά» κλαταρίσματα δεν αφορούν περιπτώσεις όπως: ζημιά στις βαλβίδες, σπασμένες ζάντες ή ξεζαντάρισμα.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής