Το κορυφαίο μοντέλο επιδόσεων της Honda, το Civic Type-R διατίθεται στην έκδοση Type-R Championship με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Honda σε ιαπωνική πίστα, η νέα έκδοση ήταν κατά 1,44 δευτερόλεπτα ταχύτερη στο γύρο από το στάνταρ μοντέλο. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 2.0 DOHC i-VTEC, με τεχνολογία μεταβλητού εκκεντροφόρου εισαγωγής, αποδίδει 201 ίππους στις 8.000 σ.α.λ.

Συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, επιταχύνοντας σε 6,6 δευτ., και αναπτύσσοντας τελική ταχύτητα 235 χλμ./ώρα. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Υπάρχουν πιο σφικτά ελατήρια και αμορτισέρ, και μειώθηκε το ύψος του αμαξώματος κατά 1,5 εκ.. Φορά ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 225/40, αεριζόμενους δίσκους μπροστά και συμπαγείς πίσω. Στάνταρ ABS με ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης, σύστημα ευστάθειας και ενεργά προσκέφαλα στα μπροστινά καθίσματα. Ξεχωρίζει από την απόχρωση Championship White που θυμίζει το πρώτο μονοθέσιο F1 της Honda το 1963, με σκούρο χρωμιωμένο φινίρισμα στις λεπτομέρειες (μάσκα, εμβλήματα, λαβές θυρών, πορτάκι ρεζερβουάρ). Με 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης, κοστίζει 33.150 ευρώ.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube