Ο τελευταίος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, διεξάγεται στη Μεγάλη Βρετανία, όπου και θα κριθεί ο νέος Πρωταθλητής. Ο Μίκο Χίρβονεν, προηγείται στη βαθμολογία μόλις με ένα βαθμό, του πεντάκης πρωταθλητή, Σεμπαστιάν Λέμπ, ενώ στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών η Citroen προηγείται με 19 βαθμούς , της Ford.

Χαρακτηριστικά

Οι ειδικές διαδρομές του συγκεκριμένου ράλι, καλύπτονται απο χώμα και πέτρες και σε συνδυασμό με τη βροχή και την ομίχλη που συνήθως υπάρχουν στην Αγγλία, δημιουργούν δύσκολες συνθήκες για τους οδηγούς. Φέτος οι καιρικές συνθήκες αναμένονται να είναι καλύτερες, καθώς το ράλι πραγματοποιείται σχεδόν 2 μήνες νωρίτερα. Η τέλετη έναρξης και λήξης, λαμβάνει χώρα στο Κάρντιφ, εκεί όπου βρίσκεται και το σέρβις πάρκ. Η πρώτη ημέρα αποτελείται απο εξι ειδικές διαδρομές μήκους 130,3 χιλιομέτρων , ενώ οι τρεις είναι επαναλαμβανόμενες. Και το Σάββατο το πρόγραμμα αποτελέιται απο εξι ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 138,16 χιλίομετρα. Την τελευταία ημέρα οι οδηγοί τρέχουν σε 4 ειδικές, οι δυο επαναλαμβανόμενες, μήκους 79,84 χιλιομέτρων.

Προϊστορία

Ούτε η προϊστορία μπορεί να βοηθήσει αυτούς που θέλουν να προβλέψουν το νικητή και ίσως τον πρωταθλητή, καθώς πέρυσι ο Αλσατός οδηγός πανηγύρισε την πρωτιά, την ώρα που ο Χιρβόνεν είχε τερματίσει στην 8η θέση. Το 2007 όμως, στο πρώτο σκαλί του βάθρου είχε βρεθεί ο Μίκο Χιρβόνεν, ενώ η C4 του Λέμπ τερμάτισε στην τρίτη θέση.
Όσον αφορά την απόδοση του Χιρβόνεν στο βρετανικο ράλι, απο το 2000 έχει εκκινήσει 3 φορές κατακτώντας το 2004 την 7η θέση, το 2007 την 1η και το 2008 την 8η. Απο την άλλη, η απόδοση του Λέμπ στο συγκεκριμένο ράλι είναι καλύτερη, καθώς απο το 2003 και έπειτα, εκτός του 2006 που δεν πήρε μέρος, ανεβαίνει στο βάθρο, κατακτώντας το 2003 και το 2004 τη 2η θέση, το 2005 και το 2006 την 3η.

Αναμένοντας να δούμε σκληρές μάχες στις δύσκολες ειδικές της Αγγλίας.

Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube