Η νίκη του Σεμπαστιάν Λεμπ στο ράλι Καταλονίας έγραψε νούμερο 53 στο κοντέρ του Γάλλου οδηγού. Αναμφίβολα διευρύνει το δικό του ρεκόρ νικών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, αλλά το ζητούμενο δεν είναι πλέον οι νίκες αλλά οι τίτλοι. Και ο φετινός θα κριθεί οριστικά στο ράλι της Ουαλίας στις 25 Οκτωβρίου. Τότε θα δούμε ποιος θα κάνει…παρέλαση και ποιος όχι. Στην άσφαλτο της Ισπανίας ήταν σχεδόν αναμενόμενο ότι η Citroen θα έχει το πάνω χέρι. Ο Σόρντο με το ένα C4 ήταν ο ταχύτερος συνολικά και είχε τεθεί επικεφαλής στον αγώνα την Παρασκευή. Όμως, επειδή στην ομάδα πρέπει να παίζεις και για τον συμπαίκτη σου, όταν εσύ δεν έχεις κίνητρο διάκρισης, ο Σόρντο ευγενικά μείωσε ρυθμό και δεν πίεσε για την πρώτη θέση, αφήνοντας τον Λεμπ ανενόχλητο για τη νίκη.
Απλά ο Ισπανός ήθελε να είναι δεύτερος ώστε αφενός η Citroen να κερδίσει και μαθηματικά τον τίτλο κατασκευαστών, κάτι που τελικά επιτεύχθηκε, και αφετέρου να μην αφήσει τον Μίκο Χιρβόνεν με το Ford Focus να μπει σφήνα, ώστε ο Λεμπ να πλησιάσει σε απόσταση ενός βαθμού τον Φινλανδό. Και αυτό έγινε. Τώρα στην Ουαλία ο Λεμπ θέλει να τερματίσει πάνω από τον Χιρβόνεν για να κατακτήσει τον έκτο του τίτλο και μάλιστα συνεχόμενο, δημιουργώντας νέο παγκόσμιο ρεκόρ, ενώ το ίδιο χρειάζεται και ο Χιβρόνεν για να πάρει την πρώτη του γεύση από τίτλο. Περιμένουμε λοιπόν μια εκπληκτική μάχη μέχρι εστάτων και όπως δήλωσε ο Χιρβόνεν «ανυπομονώ για τη μάχη. Μοιάζει να είναι συναρπαστική».
Κατά τα λοιπά, ο Πέτερ Σόλμπεργκ απέδειξε ότι με ένα καλό αυτοκίνητο, έστω κι αν είναι το περσινό C4 του Λεμπ, μπορεί να χτυπήσει για πρώτες θέσεις στις ειδικές διαδρομές, κερδίζοντας 4 από τις 18 του ράλι Ισπανίας. Ο Οζιέ με ακριβώς ίδιο αυτοκίνητο έμεινε πιο πίσω και είναι επιτυχία που τερμάτισε μπροστά από τον δεύτερο οδηγός της Ford, Γιάρι Μάτι Λάτβαλα. Γουίλσον και Βιγιάγκρα έκλεισαν την οκτάδα με Ford Focus. Τέλος, αναφορικά με την ελληνική συμμετοχή, ο Λάμπρος Αθανασούλας πέτυχε με το Νίκο Ζακχαίο την πρώτη θέση του Fiesta Sporting Trophy αλλά και ταυτόχρονα στην πρώτη θέση της κατηγορίας R2.
Μια σπουδαία επιτυχία μετά την 8η θέση γενικής κατάταξης στο Ράλλυ Ακρόπολις. «Αποδείξαμε ότι είμαστε το ίδιο ταχείς εντός και εκτός Ελλάδας και σε οποιαδήποτε επιφάνεια. Ελπίζω οι προσπάθειες μας να μην πάνε χαμένες και να μας δοθεί η δυνατότητα του χρόνου να κάνουμε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα στο WRC. Ευχαριστούμε πολύ τους χορηγούς που μας έδωσαν την δυνατότητα να κάνουμε αυτόν τον αγώνα και όλους όσοι μας ακολούθησαν και μας συμπαραστάθηκαν στην Ισπανία», δήλωσε ο Ελληνας οδηγός.
Τελική κατάταξη
1.Λεμπ – Citroen C4 3ώρες.22’14’’7
2.Σόρντο – Citroen C4 + 00. 12. 0
3.Χιρβόνεν – Ford Focus + 00. 54. 1
4.Π. Σόλμπεργκ – Citroen C4 + 01. 12. 4
5.Οζιέ – Citroen C4 + 01. 41. 6
6.Λάτβαλα – Ford Focus + 02. 49. 8
7.Γουίλσον – Ford Focus + 07. 15. 5
8.Βιγιάγκρα – Ford Focus + 08. 28. 1
24.Αθανασούλας – Ford Fiesta R2 + 30. 11. 6
Βαθμολογία οδηγών
Χιρβόνεν 84
Λεμπ 83
Σόρντο 58
Λάτβαλα 39
Π. Σόλμπεργκ 30
Χ. Σόλμπεργκ 29
Γουίλσον 25
Οζιέ 24
Βαθμολογία ομάδων
Citroen 151
Ford 130
Stobart – Ford 73
Citroen Junior 42
Munchin’s Ford 23