Δυο ράλι απομένουν για να πέσει η αυλαία της φετινής σεζόν... και η αγωνία κορυφώνεται, μιας και ακόμη δεν έχει κριθεί το πρωτάθλημα των οδηγών. Ο Μίκο Χιρβόνεν, προηγείται με 5 βαθμούς του πεντάκις πρωταθλητή, Σεμπαστιάν Λέμπ, ο οποίος θέλει όσο τίποτα άλλο να συνεχίσει την παράδοση της Citroen στην Ιβηρική χερσόνησο.
Τα προηγούμενα 5 χρόνια έχει ισάριθμες νίκες, ενώ τα τελευταία 3 χρόνια οι οδηγοί της CItroen πετυχαίνουν το 1-2, κάτι που φέτος μοίαζει να είναι αναγκαίο όπως δήλωσε και ο Αλσατός οδηγός: «θα πρέπει να με βοηθήσει ο Σόρντο, κρατώντας πίσω τον Χίρβονεν και στους δύο αγώνες».
Να θυμίσουμε οτι ο Λέμπ, είχε κερδίσει και στην Αυστραλία, όμως η C4, έφερε ένα εξάρτημα που δεν συμφωνούσε με την ομολογκασιόν, γεγονός που του επέφερε ποινή, αρκετή για να χάσει τη νίκη.
Όσον αφορά τις διαδρομές, το ράλι επιστρέφει σε ασφάλτινες ειδικές, κάτι που βοηθά το έργο του Αλσατού πρωταθλητή. Αναφορικά, το ράλι της Ισπανίας αποτελείται απο 18 ειδικές διαδρομές, απο τις οποίες οι 9 είναι επαναλαμβανόμενες.
Γνωρίζοντας την υπεροχή του Λέμπ, ο διεκδικητής του τίτλου, Μίκο Χιρβόνεν, έκανε πολλές δοκιμές σε ασφάλτινες διαδρομές, τις προηγούμενες εβδομάδες, ώστε να είναι έτοιμος για το συγκεκριμένο αγώνα. Ο Φινλανδός σε δηλώσεις του αναφέρθηκε στις δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει: « Όλοι ξέρουμε πόσο δυνατός είναι στην άσφαλτο ο Λέμπ, θα πρέπει να παλέψω για τη δεύτερη θέση. Οι 8 βαθμοί θα με βοηθήσουν αρκετά, αλλά δεν θα είναι εύκολο να τους κερδίσω».
Ωστόσο δήλωσε οτι δεν νιώθει πίεση, απλά θεωρεί οτι είναι κάτι το συναρπαστικό. Στο ράλι, της Ισπανίας η Ελλάδα θα έχει εκπρόσωπο, καθώς ο Λάμπρος Αθανασούλας με συνοδηγό τον Νίκο Ζακχαίο, θα αγωνιστούν με το Ford Fiesta.
Επιμέλεια: Σταυρούλα Σάββα