Η ισπανική μάρκα διευρύνει την γκάμα της στα 125 κ.εκ. προσφέροντας τρία νέα μοντέλα που διαθέτουν το νέο κινητήρα συνεργασίας Piaggio και Derbi, με ισχύ 14,75 hp στις 9.250 σ.α.λ. Είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, με καρμπυρατέρ 30 χιλ., δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και συνδυάζεται με κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Αναφορικά με την Senda GPR 125 4Τ, το πιο εντυπωσιακό στοιχείο είναι το καινούργιο χυτό αλουμινένιο πλαίσιο, που αποτελείται από δύο μέρη ενωμένα με την κολώνα του τιμονιού, δημιουργώντας μεγάλη ακαμψία.

Διαθέτει επίσης ασύμμετρο ψαλίδι, upside down πιρούνι μπροστά, με κόκκινα ανοδιωμένα καλάμια, μονό αμορτισέρ πίσω, δεμένο στο πιρούνι, ζάντες 17 ιντσών και ψηφιακά όργανα στον πίνακα. H Senda DRD 125 διατίθεται και στις εκδόσεις R (Enduro) και SM (Supermotard), με ίδιο ατσάλινο πλαίσιο, αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής, χαμηλό ύψος σέλας, ανάποδο πιρούνι μπροστά, πίσω ατσάλινο ψαλίδι με σύστημα Pro-Link και άρθρωση, αμορτισέρ ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και επαναφορά του ελατηρίου.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube