Γράφει ο Αντώνης Κατσίκης
Στις αρχές Ιουλίου, όλοι αναρωτιόντουσαν γιατί οι ομάδες της Α1 δεν κάνουν καμιά μεταγραφική κίνηση. Οι περισσότερες ομάδες του πρωταθλήματος μάς είχαν κρεμάσει ταμπελάκι έξω από τα γραφεία που έλεγε «κλειστό λόγω διακοπών» και ο μόνος που είχε ολοκληρώσει κατά 90% το ρόστερ του ήταν ο Πρωταθλητής Ευρώπης και νταμπλούχος Ελλάδος Παναθηναϊκός. Πλέον, τα πράγματα δείχνουν κάπως καλύτερα.
Οι περισσότερες ομάδες έχουν βάλει στο φουλ τις μεταγραφικές μηχανές και οι διοργανωτές του πρωταθλήματος μπορούν να χαμογελούν και να αισιοδοξούν πως και φέτος η Α1 θα είναι…τουριστική. Πρέπει, όμως, όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς να βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση. Πρέπει να μπει και ένα ωραίο περιτύλιγμα στο…κουτί που θα έχει μέσα το πρωτάθλημα της Α1 ώστε αυτό να αρχίσει να «πουλάει».
Εκτός από παίκτες, οι περισσότερες ομάδες θα πρέπει να αποκτήσουν και τμήμα μάρκετινγκ. Οι περισσότεροι σύλλογοι του πρωταθλήματος δεν ξέρουν καν τι θα πει η συγκεκριμένη λέξη και αυτό θα πρέπει να αλλάξει. Όλοι θα πρέπει να παραδειγματιστούν από τους «αιώνιους» και να αντιγράψουν ό,τι μπορούν από τον τρόπο με τον οποίο Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός κινούνται σε αυτόν τον τομέα.
Ο κόσμος πλέον δεν έχει λεφτά για να αγοράσει διαρκείας, όπως θα έκανε παλιότερα. Και δεν αναφέρομαι στους οπαδούς των «αιωνίων». Μιλάω για τους υπόλοιπους που πλέον πολύ δύσκολα θα σκεφτούν να πάρουν εισιτήριο διαρκείας του Αμαρουσίου για παράδειγμα, έτσι απλά για να ενισχύσουν την ομάδα που αγαπούν. Συνεπώς οι ίδιοι οι σύλλογοι θα πρέπει να κάνουν κάτι…έξυπνο για να προσεγγίσουν «πελάτες».
Διαφορετικά θα έχουμε και πάλι ένα αρκετά καλό πρωτάθλημα το οποίο θα το παρακολουθούν ελάχιστοι οπαδοί. Για παράδειγμα, θα ήταν πολύ καλό για το πρωτάθλημα μας να γίνεται παιχνίδι και Σάββατο μεσημέρι (14:00) και όχι μόνο τις Κυριακές. Τις Κυριακές, να γίνονται δύο ή ακόμη και τρία παιχνίδια εκείνη την ώρα.
Επίσης, το 1+1 εισιτήριο είναι μια ακόμη καλή λύση. Έρχεσαι σε ένα «αντιτουριστικό» ματς, τότε κερδίζεις ένα εισιτήριο για το επόμενο. Το υπάρξει τώρα ένα κατεβατό από λύσεις και προτάσεις δεν ωφελεί κανέναν. Αυτό που πρέπει όλες οι ομάδες να καθίσουν και να σκεφτούν είναι πως θα κάνουν το προϊόν που λέγεται μπάσκετ ακόμη πιο εμπορικό.
Για απορίες, σχόλια, παρατηρήσεις στο antonis33@hotmail.com