«Η βιομηχανία αυτοκινήτου και οι κυβερνήσεις πρέπει να αναπτύξουν μια πιο συνεπή συνολική στρατηγική. Οι κανόνες σ την Καλιφόρνια, είναι λιγότερο αυστηροί από αυτούς που οι ίδιες εταιρείες έχουν θεσπίσει για την Ευρώπη», επισήμανε ο γενικός διευθυντής του ιδρύματος της FIA, Ντέιβιντ Γουόρντ, στη διάρκεια της εκδήλωσης «Low CVP» στο Δημαρχείο του Λονδίνου, καταδεικνύοντας ότι η Ευρώπη πρωτοστατεί στον περιορισμό της ρύπανσης, έναντι π.χ. Η.Π.Α – Κίνας.
Στόχος είναι η μείωση της κατανάλωσης κατά 30% σε όλα τα νέα αυτοκίνητα μέχρι το 2030, και κατά 50% μέχρι το 2050. Εάν επιτύχει η εκστρατεία «50 – 50» κάθε χρόνο μέχρι το 2050 θα έχουμε λιγότερους δύο δις. τόνους διοξειδίου του άνθρακα, ενώ θα εξοικονομούνται εκατοντάδες δισ. δολάρια. Λιγότερα καύσιμα σημαίνει καλύτερη τεχνολογία κινητήρων, ακόμη πιο προηγμένα ελαστικά και ελαφρύτερα αλλά και πολύ ασφαλή αυτοκίνητα.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής