Ποιος το περίμενε. Οι Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Ζακχαίος εξέπληξαν άπαντες και χειροκροτήθηκαν θερμά από Ελληνες και ξένους, ανθρώπους των ομάδων και δημοσιογράφους στο κέντρο τύπου στην τελική συνέντευξη. Το ελληνικό πλήρωμα έχοντας πρόβλημα στον κινητήρα του Skoda Fabia S2000, το οποίο ήρθε λίγες ημέρες πριν τον αγώνα, ανέτρεψε την Κυριακή τη διαφορά των 8,8 δευτερολέπτων που είχε από τον Νάσερ Αλ Ατίγα με το Subaru Impreza WRX Sti.
Ο Αθανασούλας επιτέθηκε κυριολεκτικά την Κυριακή με τη συμπαράσταση των χιλιάδων θεατών που βρέθηκαν στις ειδικές στο Λουτράκι και στους Αγίους Ιεοδώρους, κερδίζοντας 3 απο τις 4 ειδικές της τρίτης ημέρας. Τελικά, τερμάτισε πρώτος στην κατηγορία παραγωγής του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι και εκτός από τους 10 βαθμούς στο Πρωτάθλημα Παραγωγής, πήρε και ένα βαθμό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, ως όγδοος της γενικής κατάταξης. Μάλιστα η Διεθνής Ομοσπονδία τίμησε το πλήρωμα με τον τίτλο του Abu Dhabi Spirit of the Rally Award, που απονέμεται σε αυτό που εντυπωσίασε σε κάθε αγώνα.
«Απίστευτο κι όμως αληθινό. Τα πάντα μοιάζουν τέλεια. Από τη στιγμή που δεν χάλασε το αυτοκίνητο από κάποιο δικό μας λάθος, αποφασίσαμε να προσπαθήσουμε για το κάτι παραπάνω. Δεν θα σταματήσουμε να ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο. Ευχαριστώ τους χορηγούς μου (SKODA Βιαμάρ, JETOIL, GA FERRIES, ΜΙΧΑΣ, Boo Productions, 4ΤΡΟΧΟΙ και PUMA) που μου πρόσφεραν τη δυνατότητα να συμμετάσχω στον αγώνα, όσους βρέθηκαν κοντά μου και τους θεατές που μας εμψύχωναν».
Ο Λάμπρος, γεννημένος στις 10 Νοεμβρίου του 1976 και απόφοιτος Μηχανολόγος Μηχανικός με MSc στα Χρηματοοικονομικά, σήμερα ασχολείται με την ιδιωτική του επιχείρηση. Ξεκίνησε να τρέχει το 2002, με Toyota Yaris, μέσω του διαγωνισμού «Γίνε Πρωταθλητής» (4ΤΡΟΧΟΙ – Toyota). Το 2003 οδήγησε Ford Puma Kit Car (πρωταθλητής κλάσης Α/5 και κυπελλούχος ασφάλτου), Ford Puma S1600 και Fiesta S1600. Το 2006 ως επίσημη ελληνική συμμετοχή στο Fiesta Sporting Trophy, ήταν πρώτος στο Ράλι Γερμανίας. Εκτοτε συμμετέχει στο Ράλλυ Ακρόπολις. Πέρυσι τερμάτισε πάλι πρώτος μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων, 27ος γενικής με Subaru Impreza WRX Sti. Συνοδηγός του τα τελευταία χρόνια είναι ο Νίκος Ζακχαίος, με BSc στα Ναυτιλιακά και αρχισυντάκτης του περιοδικού BurnOut.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής