Ο Σεμπάστιαν Λεμπ με Citroen Xsara ήταν ο μεγάλος νικητής του 52ου Ράλι Ακρόπολις επικρατώντας στις 12 από τις 19 ειδικές διαδρομές στον δυσκολότερο αγώνα της χρονιάς με 4 ώρες, 12 λεπτά, 53 δευτερόλεπτα και 7 δέκατα. Ο Γάλλος οδηγός με την πέμπτη συνεχόμενη νίκη του κατάφερε να σπάσει το ρεκόρ των περισσότερων συνεχόμενων νικών στο WRC, που κρατούσε εδώ και 20 χρόνια ο Τίμο Σάλονεν με τέσσερις διαδοχικές νίκες. Δεύτερος κατετάγη ο Τόνι Γκαρντεμάιστερ με Ford Focus (+1:36,2’’)και τρίτος ήταν ο Κάρλος Σάινθ με Citroen (2:04,9’’) στον τελευταίο αγώνα της καριέρας του. Καλύτερος Έλληνας ο Άρης Βωβός που τερμάτισε 12ος.
Πρώτος Έλληνας ήταν ο Άρης Βωβός (Subaru) που κατέλαβε τη 12η θέση με χρόνο 4:25,44.6, ενώ δεύτερος ήταν ο Γιάννης Παπαδημητρίου (Ford Focus) που τερμάτισε στη 16η θέση με 4:42,28.3. Την 23η θέση κατέλαβε ο Δημήτρης Νάσουλας (Mitsubishi) και ακολούθησαν οι Ευθύμιος Χαλκιάς (24ος), Κωνσταντίνος Πίτσος (25ος), Σωτήρης Χατζητσοπάνης (29ος), Μανώλης Παναγιωτόπουλος (30ος), Στέργιος Στρατέλης (31ος), Σωκράτης Τσολακίδης (32ος) και Ιωάννης Κωνσταντακάτος (33ος).
Με τη νίκη του αυτή ο Λεμπ αύξησε τη διαφορά του στο πρωτάθλημα των οδηγών στους 23 βαθμούς εκμεταλλευόμενος την ένατη θέση που κατέλαβε ο Πέτερ Σόλμπεργκ και δεν βαθμολογήθηκε. «Αισθάνομαι πολύ όμορφα. Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω πέντε συνεχόμενες νίκες στο πρωτάθλημα και αύξησα τη διαφορά μου στη βαθμολογία των οδηγών από τον Πέτερ Σόλμπεργκ στους 23 βαθμούς. Είναι η πρώτη μου νίκη στο Ράλι Ακρόπολις. Είναι ένας πολύ δύσκολος αγώνας, αφού οι δρόμοι είναι γεμάτοι πέτρες και δυσκολεύουν πολύ κάθε οδηγό», δήλωσε στον SuperΣΠΟΡ FM 94,6 ο θριαμβευτής του Ράλι Ακρόπολις. Ο Γάλλος πιλότος είχε ουσιαστικά εξασφαλίσει την έκτη του νίκη στη σεζόν από το Σάββατο, όταν κατακτώντας και τις οκτώ ειδικές διαδρομές της ημέρας είχε αποκτήσει διαφορά ασφαλείας από τους διώκτες του. Την τελευταία ημέρα και στις τέσσερις τελευταίες ειδικές διαδρομές οδήγησε προσεκτικά (προκειμένου να μην έχει κάποιο ατύχημα) και για το λόγο αυτό επικράτησε μόλις σε μια ειδική διαδρομή.
Η τελική κατάταξη
1. Σεμπάστιαν Λεμπ (Γαλλία, Citroen) 4:12:53.7
2. Τόνι Γκαρντεμάιστερ (Φινλανδία, Ford) 4:14:29.9
3. Κάρλος Σάινθ (Ισπανία, Citroen) 4:15:04.8
4. Μάρκους Γκρόνχολμ (Φινλανδία, Peugeot) 4:15:50.1
5. Μίκο Χιρβόνεν (Φινλανδία, Ford) 4:16:06.9
6. Χάρι Ροβάνπερα (Φινλανδία, Mit'bishi) 4:16:38.1
7. Τζίτζι Γκάλι (Ιταλία, Mit'bishi) 4:18:03.3
8. Μάρκο Μάρτιν (Εσθονία, Peugeot) 4:18:31.2
Η βαθμολογία των οδηγών
1. Σεμπάστιαν Λεμπ (Γαλλία, Citroen) 65
2. Πέτερ Σόλμπεργκ (Νορβηγία, Subaru) 42
3. Μάρκο Μάρτιν (Εσθονία, Peugeot) 39
4. Τόνι Γκαρντεμάιστερ (Φινλανδία, Ford) 39
5. Μάρκους Γκρόνχολμ (Φινλανδία, Peugeot) 37
6. Χάρι Ροβάνπερα (Φινλανδία, Mit'bishi) 16
7. Κάρλος Σάινθ (Ισπανία, Citroen) 11
8. Μάνφρεντ Στολ (Αυστρία, Citroen) 11
9. Ρόμαν Κρέστα (Τσεχία, Ford) 10
10. Χένινγκ Σόλμπεργκ (Νορβηγία, Ford) 9
11. Ζιλ Πανιζί (Γαλλία, Mit'bishi) 7
12. Τζίτζι Γκάλι (Ιταλία, Mit'bishi) 7
13. Φρανσουά Ντιβάλ (Γαλλία, Citroen) 5
14. Ντάνιελ Κάρλσον (Σουηδία, Subaru) 4
15. Άντονι Γουόρμπολντ (Γερμανία, Ford) 4
16. Κρις Άτκινσον (Αυστρία, Subaru) 2
H βαθμολογία των κατασκευαστών
1. Citroen 84
2. Peugeot 79
3. Ford 57
4. Subaru 47
5. Mitsubishi 37
6. Skoda 8
*Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος Ράλι είναι αυτός της Αργεντινής που θα διεξαχθεί στην Αργεντινή στις 15-17 Ιουλίου.
Επιμέλεια: Κώστας Ιωάννου, Χρήστος Ρομπόλης