Μετά από τρεις ημέρες και περίπου 1.200 χιλιόμετρα, ολοκληρώθηκε χθες το 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, με τον τερματισμό κάτω από την Ακρόπολη. Από τα 49 πληρώματα με αυτοκίνητα της κατηγορίας «ταχύτητας» Sporting, που ξεκίνησαν την προσπάθεια, 36 κατάφεραν να γυρίσουν πίσω και να αντικρίσουν την καρό σημαία, μετά την περιπέτεια σε 15 ασφάλτινες και 6 χωμάτινες ειδικές διαδρομές.

Στη κατηγορία «ακριβείας» Regularity, 55 από τα 77 πληρώματα πραγματοποίησαν τελικά τις 35 από τις 37 δοκιμασίες ακριβείας που περιελάμβανε η διαδρομή. Μεγάλοι νικητές στη Sporting αναδείχθηκαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με Ford Escort RS 1600 του 1974, οι οποίοι από την αρχή του αγώνα κινήθηκαν γρήγορα στην άσφαλτο, εκεί που το αυτοκίνητό τους υπολειπόταν άλλων, ωστόσο δεν έχασαν ποτέ την επαφή με τις πρώτες θέσεις της κατάταξης, και χθες, στις χωμάτινες επιφάνειες, εκμεταλλευόμενοι και την ατυχία των Κώστα Αποστόλου – Νικηφόρου Μαραγκού, οι οποίοι εγκατέλειψαν από πρόβλημα στην τροφοδοσία της Porsche 911 RS, ενώ προηγούνταν, πέρασαν επικεφαλής και διατηρήθηκαν εκεί μέχρι το τέλος. Πίσω τους τερμάτισαν οι Λουκάς Γιαννακούλης – Γιώργος Πετρόπουλος με Porsche 911 RSR, μολονότι αντιμετώπισαν προβλήματα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Στην τρίτη θέση ανέβηκαν οι Παναγιώτης Κουτσίκος – Μαρία Παυλή Κορρέ με BMW 2002 ti, χωρίς λάθη στην άσφαλτο και σταθερά γρήγοροι στο χώμα.

Την εξάδα συμπλήρωσαν οι: Αντώνης Γιοβάς – Τάσος Γουσέτης με Audi 80 GT, Χρήστος Οικονόμου – Αντώνης Γαρυφάλλης με Ford Escort RS 2000 και ο Γάλλος Πολ Γκαρντέρ έχοντας στο δεξί του μπάκετ τον πολύπειρο σε ελληνικές επιφάνειες και όχι μόνο Ντενίς Ζιροντέ, με Porsche 911 S. Στη Regularity, οι Κύπριοι Σταύρος Σταύρου – Κυριάκος Χριστοδούλου με Ford Escort αποδείχτηκαν οι πιο…ακριβείς όλων, με τις ιδανικότερες μέσες ωριαίες ταχύτητες. Πίσω τους κατετάγησαν με διαφορά μόλις 4,3 βαθμών ποινής οι Γιώργος Κοτζιάς – Δημήτρης Γεωργόπουλος με British Layland Mini, και οι Νίκος Ποριώτης – Απόστολος Πάλλας με Alfa Romeo 1750 Berlina.

Η απονομή των επάθλων θα πραγματοποιηθεί σήμερα στις 11 το πρωί στο λόφο Φιλοπάππου, θυμίζοντας αλλοτινές εποχές του Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ αμέσως μετά θα ακολουθήσει δεξίωση προς τιμήν όλων των αγωνιζομένων. Και του χρόνου.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube