Η προαιρετική εισαγωγή του συστήματος ανάκτησης κινητικής ενέργειες – KERS, το οποίο ναι μεν δίνει 82 ίππους παραπάνω για λίγα δευτερόλεπτα σε κάθε γύρο, εντούτοις προσθέτει βάρος στο μονοθέσιο, δεν ευνόησε τις: Ferrari, McLaren, BMW Sauber και Renault.
Οι δύο πρώτες θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το KERS, ωστόσο η μεν BMW δεν θα το έχει στα δύο επόμενα γκραν πρι, η δε Renault μάλλον σε επτά, μέχρι το βελγικό σιρκουί του Σπα, τέλος Αυγούστου. Το μονοθέσιο χαμήλωσε το κέντρο βάρους κατά 4 εκατοστά και δεν εξυπηρετεί για το KERS.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής