H Saab τρέχει κυριολεκτικά με τα…τέσσερα για να ανεξαρτητοποιηθεί από την καταχρεωμένη General Motors, επιστρέφοντας στα σίγουρα σκανδιναβικά χέρια. Κρατά όμως ως παρακαταθήκη από τον αμερικανικό όμιλο – γίγαντα, την τετρακίνηση στο νέο μοντέλο 9-3 που συνδυάζει ιδανικά τη δύναμη των 210 ίππων με τη σιγουριά και την αυτοπεποίθηση που προσφέρει η κίνηση στους δύο άξονες. Είτε στην πίστα της Μασσαλίας, που κινήθηκα πραγματικά στα όρια, είτε στους κοινούς δρόμους που ποτέ δεν το παρακάνω, η τετρακίνηση λειτούργησε εξίσου αποτελεσματικά.
Φυσιολογικά μοιράζει τη ροπή 92% - 8%, σε εμπρός και πίσω άξονα, στην επιτάχυνση 40% - 60% για να αποφευχθεί το σπινάρισμα, σε γλίτσα δίνει το 97% και στις στροφές το φθάνει 37% - 63%. Με φουλ εξοπλισμό: 6 αερόσακους, ενεργά προσκέφαλα μπροστά, ABS με κατανομή πέδησης, ESP για την ευστάθεια, σύστημα πρόσφυσης κ.α., δύο εκδόσεις αμαξώματος, τώρα με τις χαμηλότερες τιμές λόγω μείωσης του φόρου, κοστίζει από 33.900 ευρώ!
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής