Η νέα τιμολογιακή πολιτική της Mercedes-Benz, το μέτρο της μείωσης κατά 50% του τέλους ταξινόμησης και τα ειδικά προγράμματα που καθιέρωσε η ΛΑΪΝΟΠΟΥΛΟΣ εξασφάλισε στην εταιρία ρεκόρ πωλήσεων σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης και στο χώρο του αυτοκινήτου.
Από πλευράς πωλήσεων, ο Μάρτιος αποδείχθηκε ο καλύτερος των πέντε τελευταίων ετών για την ΛΑΪΝΟΠΟΥΛΟΣ και τα πρώτα στοιχεία του Απριλίου είναι εντυπωσιακά αφού δείχνουν ότι οι πωλήσεις της Λαϊνόπουλος τρέχουν με μία αύξηση 70% σε σχέση με τον περυσινό Απρίλιο.