Μετά την Kia που εφάρμοσε στο Cee’d την τεχνολογία ISG με την οποία σταματά σε στάση ο κινητήρας και επανεκκινεί αυτόματα με την πρώτη ταχύτητα στο κιβώτιο, και η Hyundai (του ιδίου ομίλου) θα διαθέσει από το καλοκαίρι το i30 Blue με το ίδιο σύστημα. Θα προσφέρεται σε δύο αμαξώματα, 5θυρο και station wagon, σε δύο εκδόσεις. Με κινητήρα 1.6 lt – 126 hp καταναλώνει 7% λιγότερο καύσιμο έναντι του ίδιου κινητήρα χωρίς ISG, εκπέμποντας 142 γρ./χλμ.διοξειδίου του άνθρακα – σε σχέση με τα 152γρ./χλμ. Η δεύτερη έκδοση θα είναι με κινητήρα 1.4 lt – 100 hp με εκπομπές CO2 μόλις 135 γρ./χλμ.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής