Συνέχεια στα αφιερώματα της έκθεσης αυτοκινήτου που βρίσκεται σε εξέλιξη από προχθές στη Γενεύη. Και σήμερα παρουσιάζουμε ορισμένα μοντέλα που βρίσκονται προ των πυλών της αγοράς ή αποτελούν τη βάση για αυτοκίνητα του εγγύς μέλλοντος, διανθισμένα πάντα από καλλίγραμμα κορίτσια. Και αν ανέβηκε η αδρεναλίνη και θέλετε να…τρέξετε έχουμε τα ελαστικά που θα φορέσουν φέτος τα μονοθέσια της Φόρμουλα 1.

Volvo S80

Ανανεώθηκε η ναυαρχίδα της Volvo. Μπορεί να απευθύνεται σε μεγαλύτερες ηλικίες αλλά κι αυτοί θέλουν πιο σπορτίφ πινελιές οδήγησης για να αισθάνονται νεότεροι. Το αμάξωμα χαμήλωσε λίγο (2 εκ.), ενώ προσφέρονται δύο σασί με διαφορετικές ρυθμίσεις: κοντά ή μαλακά ελατήρια, νέα αμορτισέρ. Φορά 5κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 2.4 lt – 204 hp και νέο πετρελαίου 1.6 lt. Τον Απρίλιο στην Ελλάδα. Με κινητήρα 2.0 lt – 240 hp τέλος του έτους.

Citroen DS Inside Concept

Η Citroen μπήκε σε μια νέα εποχή. Με πιο εκλεπτυσμένο σήμα, ανανεωμένα καταστήματα (σε μια τριετία όλα) και νέα μοντέλα σε νέες κατηγορίες. Μια από αυτές θα είναι η DS που θα εκπροσωπείται από τρία μοντέλα (μικρό, μικρομεσαίο, μεσαίο). Το πρωτότυπο DS inside της Γενεύης προδιαθέτει την έλευση του DS3 στις αρχές του 2010 (αργότερα DS4, DS5). Συμπαγές, κομψό αμάξωμα με 3 πόρτες. Περισσότερα εν καιρό.

Infiniti Essence

Η θυγατρική της Nissan στα πολυτελή αυτοκίνητα που έχει αυτόνομη διάθεση και δραστηριότητα από πέρυσι στην Ευρώπη, εμφάνισε ένα σούπερ διθέσιο πρωτότυπο με υβριδική τεχνολογία, μήκους 4,7 μ. Συνδυάζει κινητήρα βενζίνης με διπλό turbo 3.7 lt – 440 hp με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 160 hp. Κι όμως αυτό το υπερ-αυτοκίνητο έχει μέση κατανάλωση μόλις 8 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει 190 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα.

Subaru Legacy Concept

Αποτελεί μια πρόγευση του μοντέλου παραγωγής που ίσως να μπει στην αγορά στο τέλος της χρονιάς, ανάλογα πως θα πάει ο κλάδος του αυτοκινήτου διεθνώς. Το πρωτότυπο Legacy που γιορτάζει 20 χρόνια πωλήσεων, φορά κι αυτό επίπεδο (boxer) κινητήρα εξακύλινδρο βενζίνης 3.6 lt – 440 hp και βέβαια διαθέτει σύστημα μόνιμης τετρακίνησης που χαρακτηρίζει άλλωστε και την ιαπωνική μάρκα.

Renault Clio

Τρία χρόνια μετά την ανάδειξή του ως «Αυτοκίνητο της χρονιάς» στην Ευρώπη, το Clio φρεσκαρίστηκε για να μοιάζει κάπως στο νέο Megane. Για πρώτη φορά εισάγεται και έκδοση GT με δύο κινητήρες: 1.6 lt – 128 hp, 2.0 lt – 140 hp. Συνδυάζονται με 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Εφοδιάζεται με νέο σύστημα πλοήγησης και έχει περισσότερα στάνταρ. Ερχεται την άνοιξη.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube