Αποτελεί ισχυρό ατού για την Audi στην κατηγορία των μεγάλων και πολυτελών οχημάτων. Το μοντέλο A6 ήταν και παραμένει στιβαρό σε σχεδίαση και προσδίδει κύρος στο δρόμο κάτι που ενισχύθηκε όταν άλλαξε η μάσκα (όπως και των υπόλοιπων Audi) και υιοθετήθηκε αυτή η μεγάλη από το πρωτότυπο μοντέλο Nuvolari. Το Audi A6 είχε ξεχωρίσει και για τις τεχνολογικές του αρετές.

Εισήγαγε το πολυλειτουργικό σύστημα MMI που με διακόπτη λαμβάνεις όλες τις πληροφορίες για το αυτοκίνητο, ρυθμίζεις το ηχοσύστημα και το σύστημα πλοήγησης όπου υπάρχει διαθέσιμο. Επίσης, ήταν από τα πρώτα που χρησιμοποίησαν προσαρμοζόμενο σταθεροποιητή ταχύτητας που ρυθμίζει την ταχύτητα του Α6 ανάλογα με του προπορευόμενου οχήματος. Τώρα το Α6 υποβλήθηκε σε ένα αναγκαίο (;) φρεσκάρισμα ώστε να μείνει ανταγωνιστικό στην κατηγορία του.

Βέβαια έτσι όπως έχει πάει η κατάσταση με τα οικονομικά και των βιομηχανιών αυτοκινήτου, ίσως να είναι περιττές οι ψιλο-ανανεώσεις και θα ήταν καλύτερα να είχαμε πολλές αλλαγές σε διάστημα 4 ετών και όχι φρεσκάρισμα στα δύο χρόνια. Εν πάση περιπτώσει, σύντομα θα δούμε τι θα γίνει διότι οι κατασκευαστές τώρα λαμβάνουν αποφάσεις για το μέλλον. Το νέο A6 διατίθεται πλέον σε αρκετές εκδόσεις (Avant, S6, S6 Avant & A6 allroad Quattro) με εκλεπτυσμένες αλλαγές που στόχο έχουν να τονώσουν το χαρακτήρα του, ενώ προστέθηκαν ορισμένες τεχνολογικές αναβαθμίσεις.

Οι διαφοροποιήσεις και οι προσθήκες παρατηρούνται στους νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, την ενιαία τραπεζοειδή μάσκα με τις εισαγωγείς αέρα εκατέρωθεν, τους προβολείς Xenon plus, τα πίσω φωτιστικά σώματα LED, τους νέους προβολείς ομίχλης, τους εξωτερικούς καθρέπτες με ενσωματωμένα φλας LED, το νέο τριάκτινο τιμόνι, τις λεπτομέρειες σε χρώμιο και τον ανανεωμένο πίνακα οργάνων.

Επίσης, βελτιώθηκε η ηχομόνωση, ενώ τοποθετήθηκε νέας γενιάς σύστημα MMI με έγχρωμη οθόνη TFT 6,5 ιντσών και θύρα σύνδεσης εξωτερικών συσκευών (π.χ. iPod). Προαιρετικά διατίθεται νέο σύστημα πλοήγησης με τρισδιάστατη απεικόνιση σε έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών. Το ανανεωμένο Audi A6 και A6 Avant προσφέρεται με ισχυρούς βενζινοκινητήρες που έχουν μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

Εν συντομία…

Ο γνωστός 2.0lt TFSI - 170 hp συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή αυτόματο multitronic. Με τα ίδια κιβώτια διατίθεται και ο νέος 2.8lt FSI - 190 hp ή 220 hp. Περισσότερη δύναμη υπάρχει στο νέο 3.0lt κινητήρα quattro – tiptronic ισχύος 290 hp με ροπή 420 Nm από τις 2.500 έως 4.850 σ.α.λ.

Ο εξακύλινδρος V6 κινητήρας επιταχύνει σε 5,9 δευτ. (6,1 sec. στην έκδοση Avant) με τη μέση κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 9,4 λίτρα/100 χλμ. Για ακόμα πιο πολύ δύναμη διατίθεται και 4.2lt FSI quattro tiptronic με 350 hp, όπως και ο θηριώδης 5.2 V10 FSI quattro tiptronic του S6 αποδίδει 435 hp. Οι τιμές ξεκινούν από τα 44.300 ευρώ και φθάνουν μέχρι τα 114.800 στην έκδοση S6 Avant.

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube